بازسازی ساختمان

در طراحی اتاق کار مهم‌ترین مساله پرهیز کنیتکس از بی‌نظمی و شلختگی است. درواقع همه سعی و تلاش طراحان روی این است که میز کار یا فضای اتاق به نحوی چیده شود که هیچ‌گونه آشفتگی در نظر ارباب‌رجوع به چشم نیاید. برای همین لازم است لوازمی که بیشترین استفاده روزانه را دارند در نزدیک‌ترین فاصله به کاربر باشند و لوازمی که معمولا با هم استفاده می‌شوند در کنار یکدیگر قرار گیرند تا استفاده از آنها راحت‌تر باشد اما مساله فقط اینها نیست.

گاهی خیلی از ما برای پرهیز از شلوغی همه اسباب و لوازم مورد نیاز را داخل کشوهای میز می‌گذاریم به این خیال که میز خالی زیباتر و منظم‌تر است در حالی که داشتن یک میز خالی خیلی بدتر از یک میز شلوغ است. همیشه سعی کنید روی میز کار المان‌هایی برای خودتان داشته باشد؛ المان‌هایی که نشان‌دهنده سلیقه شما در دکور میز یا اتاق‌تان است؛ مثل لیوان خودکارهای رنگی یا چراغ مطالعه‌ای کنیتکس خاص. روی دیوارهای اتاق هم باید این مساله رعایت شود. دیوارهای خالی اتاق کار را با تابلوهای خاص پر کنید؛  نه شلوغ مانند یک آتلیه و نه خالی مانند یک سالن برهوت!

از یک کتابخانه برای نگهداری از خرده ریزها در اتاق کار استفاده کنید
میز تحریر فضای ارزشمندی است و درست است که قراردادن قاب عکس‌ها، لوازم تزئینی، و مجسمه‌ها در کنار لپ‌تاپ جلوه زیبایی ایجاد می‌کند، اما نگهداری از تمامی این وسایل نیاز به فضای وسیعی دارد. اگر چه کتابخانه ها قبل از هر چیز جایی برای نگهداری از کتاب‌ها هستند، اما فضای بسیار خوبی هم برای نمایش‌دادن وسایل تزئینی فراهم می‌کنند. از میز تحریر برای نگهداری از وسایلی که به آن‌ها نیاز دائمی دارید، مانند کامپیوتر، پرینتر، و چراغ مطالعه، استفاده کنید.

استفاده از میزهای کار جمع شونده در دکوراسیون داخلی اتاق های کار میزهای جمع شونده هم یکی دیگر راه حل های پیش روی شما است. این میزها به راحتی می توانند جمع و در داخل کمدها پنهان شوند. مزیت این میزها این است که هر زمان که کنیتکس بخواهید آن ها را باز می کنید و از آن ها استفاده می کنید. به این ترتیب در زمان های غیر ضروری فضای مفید اتاق تان در اختیار شما است.

طراحی مینیمالیستی میزهای کار در اتاق کار

طراحی مینیمالیستی میزهای کار در دکوراسیون داخلی اتاق کارقرار نیست برای طراحی میزهای کارخیلی سخت فکر کنید. این میزها به راحتی جای خود را در اتاق پیدا می کنند. به عکس بالا نگاه کنید، طراحی ساده و مینیمالیستی این میز کار دکوراسیون داخلی اتاق کار را نیز تحت تاثیر قرار داده است و باعث شده تا فضای داخلی اتاق کار جذاب تر به نظر بیاید.

میز کار از مهم‌ترین عناصر در هر اتاق کار است. میز کار باید علاوه بر سطح کامل، فضاهای ذخیره‌‌سازی متعدد برای جای دادن اوراق مختلف را نیز داشته باشد. اگر فضای کافی وجود داشت، می‌توانید از میزی کمکی با فضاهای ذخیره سازی متعدد نیز کمک بگیرید. فراموش نکنید که میز کار خود را باید همواره تمیز و سازمان‌یافته نگه دارید.

ابزارهای سازماندهی

ابزارهایی چون لیوان قلم‌ها، گیره کاغذ، دفترچه یادداشت روزانه، گیره‌های آهن‌ربایی و دیگر ابزارهایی که کمک می‌کنند تا فضای کاری هر چه سازمان‌یافته‌تر و مرتب‌تر باشند، از ملزومات هر اتاق کار به حساب می‌آیند. توصیه می‌کنیم که حتما، تعدادی از این ابزارها را در اتاق کار خود داشته باشید.

انتخاب رنگ با توجه به مبلمان موجود برای شما راحت‌تر خواهد بود؛ بعضی مبل‌ها کنیتکس به بعضی رنگ‌ها نمی‌آیند؛ ممکن است هماهنگی آن‌ها با رنگ موجود سخت بوده، جلوه‌ای نداشته باشند.

تطبیق
به این فکر کنید که چطور طرح اتاق با طرح خانه هماهنگ می‌شود؛ ممکن است دوست داشته باشید یک اتاق را کاملاً متفاوت با سایر قسمت‌ها طراحی کنید اما اگر سبک کلاسیک را ترجیح می‌دهید، دیزاین اتاق‌های مختلف را با هم هماهنگ کنید. نمونه رنگ‌ها، بافت‌ها و عکس وسایل همه با هم به شما در ساختن تصویری از طرح آتی اتاق یا خانه‌ کمک می‌کند؛ برای اطمینان، دکوراسیون داخلی را ساده انتخاب کنید؛ مشورت و الگو گرفتن از سایت‌های موجود که مملو از ایده‌های دکوراسیونی است، به شما در درک مفهوم پیچیده دکوراسیون داخلی مورد علاقه کمک می‌کند. منبع نوری که برای فضای خود در نظر می گیرید، چه عمودی، چه افقی یا نقطه ای باید به صورت رشته ای و باریک باشد تا برای کار دیگران مزاحمت ایجاد نکند. رنگ نور کنیتکس انتخابی را می توانید به صورت فصلی عوض کنید. رنگ نارنجی و قرمز برای پاییز و زمستان، رنگ صورتی و سبز برای بهار و آبی برای تابستان، انتخابی مناسب است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com