بازسازی ساختمان

۳) از آن جایی که بیشتر بچه ها از اتاقشان نه تنها برای خوابیدن، بلکه برای کارهای دیگر استفاده کنیتکس می کنند، در صورت امکان بهتر است که چند قسمت مجزا و مشخص در داخل اتاق مد نظر گرفته شود. به عنوان مثال گوشه ای از اتاق برای بازی بچه ها و گوشه ای دیگر به عنوان محلی برای گذراندن اوقات فراغت بچه ها با دوستانشان تنظیم شود.

اتاق نشیمن:هنگامی که لوازم اتاق نشیمن را می چینید، یک روش ساده، انتخاب مرکز توجه یا نقطه تمرکز برای اتاق است. این نقطه، در واقع مرکز ثقل اتاق است و وسایل باید درست در مقابل این نقطه مهم چیده شود. به این ترتیب شما باید مراحل زیر را طی کنید:۱) نقطه تمرکز را انتخاب کنید. شومینه، پنجره های بزرگ یا میز تلویزیون و چیدمان وسایل و مبلمان را در اطراف آن انجام دهید. این نقطه تمرکز باید به دیوار تکیه داشته باشد و مبلمان دور از دیوارها چیده شود تا فضایی خودمانی و گرم ایجاد شود.۲) صندلی ها و مبل ها را بیش از حد از یکدیگر دور نگذارید تا مهمانان شما بتوانند به راحتی با یکدیگر صحبت کنند.۳) محل میز را طوری انتخاب کنید که در دسترس افراد باشد. در صورت امکان در نزدیکی هر مجموعه مبل، یک چراغ پایه دار یا آویز بلند قرار دهید.

شما می‌توانید در قسمتی از کابینت جزیره‌ای خود در وسط آشپزخانه فضایی مخفی را برای انجام کارهای روزانه خود در نظر داشته باشید. یک میز قابل دسترس که به سرعت می‌توان آن را در اختیار داشت در کمدی قرار گرفته که به صورت چرخان از داخل آن کنیتکس خارج می‌شود که می‌توانید برای قراردادن لب تابتان از آن استفاده کنید یا حسابهای روزمره خود را انجام دهید. و در مواقع غیر ضروری آن را به داخل کمد رانده تا چهره آشپزخانه به حالت اول درآید.

مهم ترین نکته و ابتدایی ترین این است که ما نقطه تمرکز و دقت را در خانه و در اتاق خاص که مربوط به این کار است پیدا کنیم. اگر این قسمت منزل شما شومینه دارد قطعاً شومینه نقطه تمرکز منزل شماست. صندلی ها به این سمت چرخیده اند و احتمالاً توجه به این سمت معطوف است. در فصول گرم سال که معمولاً شومینه ها خاموش است قطعاً تمرکز به این سمت لزومی ندارد.
با این وجود ما نقطه تمرکز اصلی برای خانه هایی که شومینه دارند را شومینه قرار می دهیم. نقطه دوم تمرکز و البته نقطه اول در بعضی خانه ها تلویزیون است. معمولاً عادت ما این است که تلویزیون و به عبارتی نقطه دوم تمرکز را در کنار نقطه تمرکز اصلی یعنی شومینه قرار می دهیم تا به خیال خودمان بیشتر به چشم بیاید.
اما دقیقاً اشتباه می کنیم. متأسفانه با این کار ما هیچکدام از این دو نقطه به چشم نمی آیند.

از آنجا که نیاز بچه ها به خصوص محصلین در اتاقشان تنها به فراهم شدن محل خوابی مناسب خلاصه نمی شود و همچنین محققین امور تحصیلی دانش آموزان، همواره به اختصاص فضائی مخصوص انجام تکالیف و مطالعه درسی و غیر درسی توصیه می کنند، شما نیز می توانید به راحتی با انتخابی صحیح برای دکوراسیون اتاق فرزندتان ، هم بستری راحت و آرام برای خواب او به ارمغان آورید و هم مکانی برای انجام امور مدرسه اش فراهم کنید.

از قدیم الایام کاربرد تخت های دو طبقه برای اتاق مشترک دو فرزند خانواده بسیار رایج بوده است ، ولی در نمونه ای که در تصویر ملاحظه می کنید این گونه تخت های طبقاتی تنها برای یک نفر قابل استفاده است و فضای زیرین آن به جای تختخواب دیگر، به کنیتکس اتاق کار کوچکی مبدل شده است .

به  مناسبت روز جهانی کودک و اهمیت توجه به کودکان و فراهم آوردن راحتی بیشتر برای آنان بر آن شدیم تا ویژگی های لازم یکی از وسایل مورد استفاده که کودک بیشتر وقت خود را در دوره ی ابتدایی زندگی اش بر روی آن می گذراند، بازگو کنیم. همچنین در این راستا یکی از راه های مفید جهت خرید بهتر و مناسب تر را معرفی می کنیم.

در انتخاب فرش کودک مهم ترین عامل، توجه به کیفیت آن می باشد. چرا که به دلیل حساسیت بالای پوست کودکان و در تماس بودن بدن آنان با فرش اتاقشان کیفیت بالای فرش می تواند از بیشتر بیماری ها جلوگیری کند. همچنین کیفیت بالای فرش اتا کنیتکس کودک باعث می شود تا با شستشوی زیاد فرش از ریخت نیفتد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com