بازسازی ساختمان

کنیتکس ظریف در ساختمان

یک میز تحریر زیبا و ظریف اگر نقش و رنگ براق و درخشان و غیر معمول روی آن نباشد برای رنگ نما کودکان کوچک جالب و جذاب نیست، برعکس نقش و نگار و رنگ های روی اثاثیه اتاق برای کودک بسیار جذاب و جالب است. اثاثیه معمول اتاق کودک مثل یک قفسه خسته کننده یا یک جعبه در بسته اسباب بازی ها برای کودک جالب نیست واین یعنی کاربردی نیست. کودکان راحت نبودن را مثل بزرگسالان تفسیر نمی کنند و به اندازه بزرگسالان به آن اهمیت نمی دهند بخصوص اگر برای بازی کردن جالب باشد. برای طراحی کاربردی اتاق کودک لزوما نیاز به وسایل لوکس و گران قیمت نیست این طراحی می توان ارزان،ساده و برای کودک بسیار جذاب باشد و همواره باید این نکته را در نظر بگیرید که کودک شما منحصر به فرد است.

از مسائل مهمی‌ که در اتاق خواب کودک باید به آن توجه شود، وضعیت نور اتاق کنیتکس است. البته کودک درس‌خوان شما باید در اتاق خصوصی خود که معمولا تکالیف مدرسه را هم در آنجا انجام می‌دهد، نور کافی داشته باشد.یکی از مسائل مهمی‌که در اتاق خواب کودک باید به آن توجه شود، وضعیت نور اتاق است. البته کودک درس‌خوان شما باید در اتاق خصوصی خود که معمولا تکالیف مدرسه را هم در آنجا انجام می‌دهد، نور کافی داشته باشد اما اهمیت نور، فراتر از خصوصیات فردی و شخصیتی کودک است.نور، عنصر لازمی‌است که هیچ کودکی – چه درس‌خوان و چه تنبل – نباید از آن محروم بماند و هر انسانی – چه کودک و چه بزرگسال – برای ادامه حیات به آن نیاز دارد.

دکوراسیون اتاق کودک می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد. اما اگر بخواهید با در نظر گرفتن اصول مربوط به دکوراسیون داخلی، اتاق کودک خود را مبلمان کنید، باید به مواردی توجه نمود که شاید کار را مشکل تر از انجام دکوراسیون داخلی یک اتاق بزرگسال می کند. به همین دلیل بسیاری از پدر و مادرها وقتی را صرف فکر کردن در مورد دکوراسیون اتاق کودک خود می کنند.در نظر داشتن اینکه اتاق کودک فضایی برای خواب و بازی کودک است، سبب می شود که دکوراسیون آن از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. زیرا این فضا در رشد جسمی و روحی کودک بسیار تاثیر گذار است. اما کنیتکس اینکه فضای اتاق برای بازی پسر یا دختر در نظر گرفته شود، در دکوراسیون آن تاثیر گذار است.در این یادداشت نکاتی راجع به اتاق خواب کودک به طور کلی مطرح می شود.

تخت کودک را به عریض ترین دیوار اتاق خواب تکیه بدهید. مراقب باشید که کودک از روی تختش در اتاق را ببیند. بهتر است دیواری که برای تکیه دادن تخت کودکتان انتخاب می کنید، مقابل دستشویی یا حمام نباشد چون می تواند سلامت کودکتان را به مخاطره بیندازد.
اگر دو فرزند دارید بهتر است از تخت های دو طبقه تا حد ممکن استفاده نکنید، چرا که کودکان نیاز دارند فضای باز و راحتی بالای سرشان داشته باشند و تخت های دو طبقه این امکان را از کودکی که در طبقه اول می خوابد، می گیرد و همین موضوع می تواند در آینده باعث فشار عصبی در او شود. کودکی که در طبقه بالا می خوابد نیز از آنجا که یک فضای خالی در زیر محل خوابش وجود دارد احساس ناامنی می کند و همین حس می تواند در بزرگسالی تاثیرات و بدی در روحیه اش بگذارد.

همچنین اتاق‌های غذاخوری رسمی که تنها سالی 2 تا 3 بار از آنها استفاده می‌شد، کنیتکس دیگر طرفدار زیادی ندارند و به جای آن از فضاهای غذاخوری ساده و راحت در گوشه‌ای از آشپزخانه یا قسمتی از فضای نشیمن استفاده می‌شود. این اتفاق نو و تازه که امروزه در خانه‌ها رخ با داده است، در حقیقت منعکس کننده دیدگاه جدید خانواده‌ها از زندگی روزمره است. حتی طراحی و تولیدات مبلمان نیز با توجه به این تغییرات، به سمتی می‌رود که برای تمام اعضای خانواده در هر سنی و با هر سلیقه‌ای کاربرد داشته باشد.

ایده‌آل‌ترین اتاق نشیمن فضایی است که تمام اعضای خانواده در سنین مختلف از بودن در آن احساس رضایت و راحتی کنند و در کمال آرامش و تفاهم به انجام فعالیت‌ها، سرگرمی‌های گروهی یا شخصی در کنار هم بپردازند. همچنین بهترین و کامل‌ترین اتاق نشیمن، فضایی است که مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع از قبیل تماشای تلویزیون، مطالعه، بازی، انجام تکالیف و کارهای هنری و همچنین گفت‌وگویی دوستانه در آن قابل انجام باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com