بازسازی ساختمان

کودکان هم مانند شما زمان زیادی از روز را در آشپزخانه سپری می‌کنند. آنها وقتی که بسیار کنیتکس کوچک هستند دوست دارند نزدیک شما باشند و تمام زمانی را که در آشپزخانه هستید آنها را در کنار خود دارید؛ همچنین وقتی کمی بزرگ‌تر می‌شوند و قد می‌کشند، علاقه زیادی در بلند کردن در قابلمه و دزدکی سرک کشیدن به غذا دارند. بنابراین شما باید پتانسیل‌های آشپزخانه‌تان را به حداکثر برسانید و فضا را طوری چیدمان کنید که برای حضور کودک مناسب باشد؛ به نحوی که کودک زیر دست و پا نماند و بتواند به انجام کارها و سرگرمی‌های خاص خود در کنار شما بپردازد. فضاهایی کنیتکس از قبیل جزیره آشپزخانه، کنج صبحانه خوری و کانتر اوپن آشپزخانه معمولا فضاهای امنی برای کودکان هستند که به دور از اجاق گاز و مناطق خطرناک بتواند به انجام تکالیف یا نقاشی در کنار شما بپردازند. اختصاص دادن قسمت کوچکی از سطح کانتر، یک کشو برای قرار دادن مداد رنگی‌ها و دیگر وسایل مخصوص کودک و همچنین یک صندلی راحت می‌تواند فضایی مناسب و کامل در آشپزخانه برای کودک به وجود بیاورد.

آماده کردن یک اتاق برای کودک نورسیده همیشه بخشی از لذت بچه دار شدن و توسعه یک خانواده است و تولد نوزاد همواره واقعه ای است که دیگر اعضای خانواده چند ماه در انتظار آن بوده اند. والدین اغلب با عشق و علاقه فراوان اتاق اولین نوزاد خود را آماده می کنند و وسایل لازم برای آسایش و راحتی او را تدارک می بینند. اما در حقیقت نوزادان برای آسایش و زندگی راحت به وسایل و ابزار متعدد و بی شماری نیاز ندارند و اغلب نیازهای واقعی آنها به چند وسیله ابتدایی محدود می شود.

از تخیل و ابتکارتان استفاده کنید و از کودکتان نیز برای رنگ کردن اتاق ها کمک بخواهید. دیوارهای اتاق می تواند به طرز مبتکرانه ای با نقاشی های کودکتان تزئین شود. می توانید از آلبوم ها و عکس های ویژه در مجلات و اینترنت در این زمینه کمک بگیرید. کنیتکس دکوپاژ نیز برای خلق یک اتاق رویایی و خاص برای کودکتان کار جالبی است.


● مبلمان اتاق کودک
با وجود طراحی های جالب و خاص برای مبلمان اتاق کودک موجود در بازار، کار شما کمی ساده تر شده است. می توانید اتاق دخترتان را مثل اتاق پرنسس ها صورتی و رمانتیک تزئین کنید. می توانید اتاق پسرتان را شکل قهرمانان یا اتوموبیل سواران طراحی کنید که مثلاً تختخوابش به شکل ماشین مسابقه باشد. و یا بسیاری طرح های دیگر که مطابق با علاقه و روحیه کودکتان نیز باشد. دقت کنید که بسیاری از اثاثیه اتاق را خودتان نیز می توانید بسازید. پس زیاد تو خرج نمی افتید!

طراحی دکوراسیون داخلی کار دشوار و پیچیده‌ای نیست، اما دکوراسیون برخی فضاها به‌خصوص دکوراسیون اتاق‌ کودک ریزه‌کاری‌ها و نکاتی دارد که باید برای یک طراحی مناسب به آنها توجه کرد. فرهنگ عمومی افراد بر نوع و چگونگی دکوراسیون اتاق کودک تاثیرگذار است. در اصل دکوراسیون اتاق کودک نباید تنها بر اساس آنچه برای کودکان جالب و خوشایند است شکل بگیرد؛ بلکه موارد دیگری نیز باید هنگام طراحی کنیتکس این فضا در نظر گرفته شود. برای مثال، مواردی از قبیل نیازهای سال‌های بعد کودک که با سرعت در حال رشد است یا اینکه آیا اتاق متعلق به دو کودک است یا یک کودک از موارد تاثیرگذار در نحوه دکوراسیون این فضا هستند. در دکوراسیون یک اتاق کودک، علاوه بر توجه و رسیدگی به نیازهای اولیه کودک از قبیل خوردن و خوابیدن، باید به نیازهای مهم درونی او نیز توجه شود. پیشنهاد ما برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک نیز مانند دیگر فضاها، این است که قبل از هرگونه اقدامی خوب به فضا دقت کرده و هوشمندانه تصمیم بگیرید. تطبیق‌پذیری و منعطف بودن در اتاق کودک یک اصل مهم و اساسی است؛ زیرا طراحی اتاق کودک باید به‌‌نحوی باشد که با نیازهای متغیر کودک در حال رشد هماهنگ بوده و در هر شرایطی بتواند پاسخگوی نیازهای آن باشد. سهل و آسان بودن نظافت و مراقبت از دکوراسیون اتاق کودک نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اتاق کودک مسلما باید برخی از موارد مهم را همزمان در خود داشته باشد:

شلوغی اتاق کودک و به هم ریختگی وسایل، اسباب بازی ها و کتاب ها در این اتاق یکی از طبیعی ترین موقعیت ها در سراسر جهان است اما این شلوغی و به هم ریختگی درصورتی که به صورت روزانه استمرار داشته باشد به مرور به کاهش میزان تمرکز و تفکر کودک منتهی می شود. به گونه ای که به مرور تمرکز کودک را در یادگیری و آموزش کم کرده و مانع از بروز خلاقیت در او می شود. بنابراین بهترین روش برای کنیتکس کنترل این وضعیت قرار دادن سبدهای چوبی کوچک در اتاق کودک است تا بعد از بازی از او بخواهید اسباب بازی ها، توپ ها و کتاب هایش را در هر یک از این سبدهای کوچک گردآوری کند. اگر اتاق کودک تان به اندازه کافی بزرگ است، می توانید از قفسه کمدها به جای سبدهای کوچک استفاده کنید و این مسئله را به کودک تان آموزش دهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com