بازسازی ساختمان

کنیتکس و نقش آن در زیبایی بیشتر خانه

در این خانه ، با قرار دادن میز و صندلی کوتاه و مناسب، کنجی دنج برای کودک فراهم شده کنیتکس است. طوری که کودک بدون اینکه مزاحمتی برای مادر خود ایجاد کند، به نقاشی کردن و سرگرمی‌های خاص خود می‌پردازد. همچنین برای جلوگیری از شلوغی و ریخت و پاش، کابینت کنار این میز و صندلی، برای قراردادن اشیاء لازم برای فعالیت هنری کودک از قبیل دفتر نقاشی و مداد رنگی‌ها و… اختصاص داده شده است.

چیدن اتاق کودک، شاید یکی از لذت بخش ترین بخش ها در دکوراسیون یک خانه است. استفاده از رنگ ها و طرح های شاد، عروسک ها و شخصیت های کارتونی باعث می شود این کار برای والدین جذاب شود، اما نکته مهم این است که دکوراسیون، به خصوص دکوراسیون اتاق کودک، نکاتی بسیار کاربردی و ظریف دارد که باید به آن ها نیز توجه شود.

یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون اتاق کودک، توجه به جنس، رنگ و اندازه پرده در این اتاق است. علت اهمیت این موضوع نیز علاوه بر سلامت جسم و روان کودک، میزان نوری است که هر کودک لازم است برای سلامتی و رشد، در این سنین دریافت کند.

* اگر دو فرزند دارید، سعی کنید حتی الامکان از تخت‌های دو طبقه استفاده نکنید. تخت‌های دو طبقه به دو دلیل روان شناسانه مناسب نیستند. کودکی که در طبقه اول می‌خوابد به دلیل از دست دادن فضای باز بالای سرش، احساس راحتی نمی کند کنیتکس و همین موضوع می‌تواند در آینده باعث فشار عصبی او شود، و اما کودکی که در طبقه بالا می‌خوابد به خاطر فضای خالی که در زیر محل خوابش وجود دارد احساس ناامنی می‌کند و چنین احساسی می تواند در بزرگسالی تاثیرات بدی بر روحیه‌اش بگذارد.

انگشتان کوچک کودکان به‌راحتی لای درز در گیر می‌کند و آسیب می‌بیند؛ بنابراین برای پیشگیری از این اتفاق، لای درز در را با نوار پلاستیکی محافظ پر کنید. اطمینان حاصل کنید که چفت تمامی پنجره‌ها محکم و سالم است. همچنین تمام پریزهای قابل‌دسترس کودک را باید با پوشش‌های مخصوص کودک بپوشانید. پنجره‌ها باید دارای قفل مخصوص کودک باشند تا تنها در حدی باز شوند که برای کودک خطری در پی نداشته باشد. تخت‌های دو طبقه گرچه استاندارد و ایمن و با حفاظ‌های لازم طراحی و ساخته می‌شوند، اما استفاده از این تخت‌ها را برای دکوراسیون اتاق کودکان زیر 8 سال توصیه نمی‌کنیم. در اتاق کودک از آتش برای گرم کردن اتاق در قالب شومینه استفاده نکنید. اگر در اتاق فرزند شما رادیاتور وجود دارد، آن را مجهز به یک ترموستات کنید کنیتکس تا از داغ شدن بیش از حد آن جلوگیری شود. اگر این کار ممکن نیست، حتما از حفاظ‌های دکوراتیو برای رادیاتورها استفاده کنید. قالیچه‌های کوچکی که روی کف‌پوش اصلی (انواع پارکت یا کاشی‌ها) انداخته می‌شوند، حتما باید ترمز فرش داشته باشد تا از سر خوردن قالیچه زیر پای کودک و زمین خوردن او جلوگیری شود. از نصب طبقه‌ها در ارتفاع پایین خودداری کنید. زیرا کودک در اثر بالا رفتن از طبقات نصب شده روی دیوار پرت شده و آسیب می‌بیند. اتاق مشترک:

اتاق خواب کودک باید به گونه ای نورپردازی شود که قابلیت تاریکی یا استفاده از حداقل میزان نور را در زمان خواب داشته باشد زیرا با وجود نور در اتاق، مغز نمی تواند فرمان ترشح ملاتونین در بدن را به درستی صادر کند و کمبود میزان ملاتونین در بدن منجر به بی خوابی و در نهایت بی حوصلگی، پرخاشگری و در درازمدت افسردگی کودک می شود بنابراین بهترین حالت برای نورپردازی اتاق کودک آن است که از چراغ کنیتکس خواب هایی که تایمر دارند استفاده کنید به این ترتیب کودکی که ترس از تاریکی دارد با نور اندک این چراغ ها ترس را کنار می گذارد و پس از آن که به خواب رفت فرمان خاموش شدن چراغ با سر رسیدن مدت زمان مورد نظر انجام می شود.

● اهمیت عکس های دسته جمعی در اعتماد به نفس کودکان
یکی از مهم ترین نکاتی که در بهداشت روانی فرزندان تان به ویژه کودکان تاثیر دارد، حس دوست داشته شدن است. شاید فکر کنید، دکوراسیون اتاق چگونه می تواند در انتقال این حس به کودک تان نقش داشته باشد؟ ما به شما می گوییم که چگونه می توان به این ترتیب میزان محبت، اعتماد به نفس، علاقه و روابط اجتماعی کودک را تحریک کرد. تنها کافی است یکی از دیوارهای اتاق کودک یا میز کنار تخت او را به کنیتکس عکس هایی که او را در جمع خانواده، در کنار پدر و مادر و در جمع دوستانش نشان می دهد، اختصاص دهید. تماشای این عکس ها و دانستن این نکته که او حامیان و دوستداران زیادی دارد به افزایش آرامش، امنیت و اعتماد به نفس کودک کمک می کن

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com