بازسازی ساختمان

اتاق خواب و قاب عکس

بغیر از اتاق نشیمن اتاق های دیگر خانه مانند اتاق خواب یا اتاق غذاخوری و آشپزخانه نیز می توانند از وجود کنیتکس قاب های عکس به یاد ماندنی یا تابلوهای نقاشی شیک بهره ببرند. شکل های زیر ایده هایی بسیار جالب برای نوع و مدل چیدن قاب عکس روی دیوار چنین مکان هایی را نشان می دهد. برای اتاق خواب معمولا بهترین مکان برای نصب تابلو یا بالای تاج تخت خواب است یا کنار تاج تخت بالای میز پاتختی. نصب تابلو یا قاب عکس کنار میز ناهارخوری خیلی عالی و بنوعی ضروری است، در شکل های زیر مشاهده می کنید که قرار دادن چند عدد تابلو چقدر می تواند دیزاین این مکان را شیک و خواستنی نشان دهد.

از نمای خارجی که بگذریم به نمای داخلی هتل می رسیم که در بین خاص ترین هتل های دنیا بازهم حرف برای گفتن دارد. از آنجایی که سازه ها تمام دایروی و کروی هستند چینش لوازم داخل هم سعی شده به همین منول صورت بگیرد. مبلمان راحتی و حتی تخت اناق خواب نیز گرد و دایروی هستند تا به شکل کل سازه در هماهنگی کامل باشند. در مرکز اتاق نشیمن، یک پنجره بیضوی نمایی بسیار زیبا از دریای مدیترانه را در اختیار بینندگان داخل اتاق قرار می دهد. راه پله ای که در عکس زیر مشاهده می کنید به طبقه دوم که اتاق خواب در آن قرار گرفته منتهی می شود.

همه پدر و مادرها از احساس منتقل کردن کودکانشان از گهواره به تخت خواب آگاهند، نشانه هایی وجود دارد که کودکان نوپا آمادگی آن را دارند که از ننو یا گهواره به تخت بروند. برای مثال اگر کودکی سعی در بالا رفتن از گهواره دارد، بنابراین بهتر است آن را به عنوان یکی از نشانه های هشدار دهنده در نظر بگیرید!

گزینه های متعددی برای انتخاب وجود دارد ولی تخت های در سطح زمین کاربردی ترین کنیتکس  و مطمئن ترین تخت ها برای کودکان نوپا است. این مدل تخت ها در واقع مانند یک تشک هستند که در سطح بسیار نزدیکی به زمین قرار دارند و بسیاری از والدین با خیال راحت تر می توانند بچه ها را روی آنها بخوابانند و نگران افتادن بچه ها از روی تخت نیستند.

طراحی ویترین مغازه شیک و مناسب اولین اقدام برای جلب توجه مشتری است و از این طریق میتوان افراد با سلیقه ها و نیازها مختلف را جذب نمود. ویترین مغازه را نیز با توجه به نوع محصولات طراحی نمایید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. در ادامه طراحی های مختلف ویترین چندین مغازه را ملاحظه می فرمایید که هر کدام می توانند ایده مناسب و قابل توجهی برای طراحی و دیزاین ویترین شما باشند.

با رنگ خانه ام بزرگ تر جلوه می کند یا کاغذ دیواری؟
اگر قصد دارید خانه کوچک تان را بزرگ تر جلوه دهید، رنگ ها بیشتر از کاغذ دیواری ها به شما کمک خواهند کرد چرا که در خانه های کوچک هرچه فضا به دور از شلوغی و طرح های اضافی باشد، بزرگ تر به نظر می رسد؛ از سوی دیگر نمی توان کاغذدیواری هایی را که طرح های زیبایی دارند هم نادیده گرفت. درست است که طرح روی آن ها خانه را کوچک تر نشان می دهد اما فریبنده تر و متفاوت تر از رنگ هاست.

برای این کار شما به اسفنج سوراخ دار سفت که مخصوص پتینه کاری است و مقداری رنگ دلخواه تان نیاز دارید. بهترین رنگ برای کارهای پتینه رنگ های آکرلیک است. پایه این رنگ ها چون آب هستند نیاز به زمان بسیاری برای خشک شدن ندارند. اگر رنگ بسیار سفت است آن را با کمی آب رقیق کرده و اسفنج را درون رنگ فرو ببرید تا سطح بیرونی اسفنج آغشته به رنگ شود. اسفنج را روی سطح دیوار تان به صورت کنیتکس ضربه ای بزنید. با این کار بعضی جاها پررنگ و بعضی جاها کمرنگ می شوند و نمای زیبایی به ستون خانه تان می دهند.

بعد از خرید سین‌ها، نوبت به چیدن می‌رسد که همیشه سردرگم می‌شوید در چه ظرفی سین‌های‌تان را بچینید تا سفره زیباتر شود. گاهی هم پیش می‌آید که احساس می‌کنید سفره هفت‌سین سال‌های پیش برای‌تان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است. خبر خوب اینکه اگر در میان انبوه کارهای آخر سال و دور تند آن روزها، فکری برای سفره هفت‌سین خود نداشتید، نگاهی به مجموعه‌ای بیندازید که می‌توانید با آموزش دیگری از هنر پتینه در کمتر از یک روز یکی از سفره‌های زیبا برای آغاز سال جدید را آماده کنید.

این ایده در اتاق خوابی که در عکس بالا می‌بینید به طور کامل اجرا شده است. فقط به این دلیل که مساحت فضای اتاق خواب شما کوچک است، نباید به این تصور برسید که نمی‌توانید از عناصر تزئینی زیبا و خاص استفاده کنید و فضای خود را با تعداد زیادی وسیله تزئینی پر کنید. یک تخته پشتی بزرگ و زیبا تبدیل به نقطه کانونی این اتاق خواب شده است و آباژورهایی که در کنار تخت‌خواب قرار گرفته‌اند نه تنها به فضا زیبایی داده‌اند بلکه بسیار کاربردی هم هستند. نکته‌ای که در این اتاق خواب به چشم می‌خورد و باعث جذابیت بیشتر آن شده است، استفاده از پالت رنگی ملایم کنیتکس و ایجاد تقارن بصری است. این کار باعث ایجاد حس و حالی متعادل در فضا شده و اتاق خواب را از نظر بصری جذاب‌تر کرده است.

گیاهان گلدانی تاثیر بسیار زیادی بر نشاط و سرزندگی افراد در محیط خانه می گذارد. نتایج بسیاری از تحقیقات علمی نشان می دهد میکروب هایی که هوا را آلوده می کنند در نزدیکی محیط هایی که گیاهان گلدانی قرار دارند به میران بسیار کمتری وجود دارند. به ویژه در زندگی شهری و پرترافیک امروزی که نفس کشیدن در هوایی پاک به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است داشتن گیاهان سرسبز در دکوراسیون منزل بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

انتخاب مدل کوسن برای مبل همیشه یکی از جذاب ترین بخش های تزیینات داخلی است چرا که طرح ها بسیار متنوع و زیاد هستند که هر کدام زیبایی خاص خود را داشته و تاثیر خود را بروی دکوراسیون محیط می گذراند. اضافه کردن رنگ و بافت های شاد و جذاب به خانه کار چندان ساده ای نیست بعلاوه اینکه هزینه زیادی نیز در پی خواهد داشت. به هر صورتی که بخواهیم رنگ های جدید را به دکوراسیون خانه اضافه کنیم مثلا با استفاده از کاغذ دیواری یا نقاشی دستی دیوار توسط افراد حرفه ای و همچنین پهن کردن فرشی بزرگ و رنگارنگ بازهم هزینه تمام شده برای چنین کاری کنیتکس اصلا قابل قیاس به اضافه کردن چند عدد کوسن شیک، فانتزی، مدرن و زیبا نخواهد بود.

نشیمن زیر بازهم جادوی رنگ خنثی در ترکیب با رنگ های تاکیدی را نشان می دهد. رنگ دیوارها و همچنین پرده سرتاسری، یکدست سفید بوده و همین عامل برای نشان دادن رنگ های متفاوت کفایت می کند. مبل راحتی قرار گرفته در این نشیمن رنگ زرد متمایل به طلایی دارد و جنس چرمی آن باعث شده یک تنه بار زیبایی این دکوراسیون را به دوش بکشد. همچنین کوسن های قرار گرفته روی مبلمان نیز با دقت انتخاب شده اند. عکس بعدی حکایت از جرات خانه دار در استفاده از رنگ های قوی و متفاوت دارد. در ادامه سایر مدل ها را مشاهده می فرمایید.

با سرتاسری قرار دادن پرده های خود می توانید به دکوراسیون خود شکلی خاص و زیبا هدیه دهید. از آنجایی که یکی از روش های پیشنهادی ما برای جذاب تر و زیبا تر کردن دکوراسیون شما ایجاد تفاوت در طول میل پرده و خود آن است سه برابر کردن طول میل پرده شما می تواند گزینه بسیار خوبی برای این کار به حساب آید.

4.مناسب بودن یک اتاق به عنوان اتاق خواب زن و شوهر، بیشتر با میزان صمیمیت و آرامشی که در زوجین ایجاد می‌کند، مرتبط است و نه با میزان لوازم آرایش و اشیای مجلل و گران‌قیمت داخل آن. فرش و اسباب و اثاثیه و تابلوهای گران‌قیمت و پرهزینه به تنهایی نه تنها عاملی برای ایجاد آرامش، صمیمیت و مهربانی بین زوجین به‌شمار نمی‌روند؛ بلکه گاهی خود به عاملی برای ایجاد تنش‌ها و بگوو‌مگو وقهر و دعوا بین زوجین تبدیل می‌شود. از این رو ضروری است هر زوج به دور از هرگونه مقایسه‌ای متناسب با وضع اقتصادی خود اتاق خوابی ساده و آراسته اما صمیمی و راحت داشته کنیتکس باشند. زیرا ساختن اتاق خواب زیبا و گران‌قیمت بدون روح سازگاری و صفا و صمیمیت هیچ ثمره‌ای ندارد.

در این بخش مدل دکوراسیون هایی با رنگ های بسیار شاد و دل باز گردآوری کرده ایم این مدل دکوراسیون و چیدمان را نیز می توانید مناسب فصل بهار هم در خانه پیاده کنید و از رنگ های زیبای آن لذت ببرید.

کنیتکس

با استفاده از رنگ های شاد و روشن و میوه ای اتاق نشیمنی بسازید که بهار را فریاد بزند. این کار هزینه چندانی ندارد تنها کافی است به اکسسوری توجه بیشتری کنید. از گلدان های رنگی و شاد استفاده کنید. کوسن هایی با نقوش پر از گل و رنگارنگ بسازید. همچنین قالیچه هایی با طرح و بافت های متنوع و خاص.

یکی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی که می‌توانید در خانه ایجاد کنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه کردن چند کوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و… می‌توانید فضای خانه را کاملا تغییر دهید.
کم‌کم سال نو نزدیک‌ می‌شود و بوی نو شدن و تازگی در هر کوی و برزن به مشام می‌رسد. با در راه بودن بهار، همه تلاش می‌کنند با بهترین شکل به استقبالش بروند اما نو شدن سال نو در خانه‌های ما، مقدمه‌ای دارد که بعضی‌ دل چندان خوشی از کنیتکس آمدنش ندارند چون خانه‌تکانی یعنی به‌ هم ریختگی و آشفتگی خانه!

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com