بازسازی ساختمان

رنگ های روشن و ملایم

استفاده از رنگ‌های روشن و ملایم را فراموش کنید. اگرچه این نکته درست است کنیتکس که استفاده از رنگ‌های روشن باعث بزرگ‌تر شدن فضا می‌شوند، اما رنگ‌های تیره و تماشایی زندگی (و فضاهای کوچک) را جذاب‌تر و خاص‌تر می‌کنند. از کجا مطمئن شویم که طراحی اتاق ما با رنگ سیاه به خوبی انجام می‌شود؟ برای این کار از تعداد زیادی تابلوی هنری رنگی در فضای خود استفاده کنید تا با رنگ‌های تیره موجود در اتاق کنتراست ایجاد کنند. آیا برای داشتن یک اتاق زیبا و جذاب حتما باید از رنگ‌های تیره استفاده کرد؟ خیر. اما کسانی که این شانس را داشته‌اند که بتوانند از رنگ‌های تیره در طراحی فضای کوچک خود استفاده کنند به ندرت از این کار اظهار پشیمانی کرده‌اند.

رنگ بژ یکی از رنگ هایی است که به همه چیز می آید و به خوبی با محیط اطراف هماهنگ می شود. این رنگ خنثی است و اغلب به عنوان یکی از بهترین رنگ ها در طراحی داخلی و دکوراسیون شناخته می شود ولی عمدتا به منظور ایجاد کنتراست استفاده می شود.

به گزارش پرشین وی اگرچه ممکن است برخی از شما که طرفدار رنگ های برجسته هستید با خود فکر کنید استفاده از این رنگ در تمام دکوراسیون کسل کننده به نظر می رسد ولی راه های بی شماری وجود دارد که از رنگ بژ در تمام خانه به شکل گرم استفاده شود.

در این مطلب به نحوه استفاده از رنگ بژ در دکوراسیون اتاق خواب می پردازیم. هنگام طراحی و دکوراسیون تمام اتاق خواب با رنگ بژ، می توانید تمام سایه رنگ های مختلف آن را با هم ترکیب کنید. بنابراین با استفاده از بافت های مختلف، مبلمان و اثاثیه و اکسسوار های مختلف می توانید این رنگ را از یکنواختی و کسل کنندگی بیرون آورید.

در روزهایی که استفاده از رنگ طلایی برای دکوراسیون بسیار فراگیر شده، برای خلق چنین کنیتکس فضایی باید نکاتی را در نظر داشته باشید. رنگ طلایی با همه ابهتش، زمانی زیبا به نظر می‌رسد که ظرافتش هم درنظر گرفته شود. اگر تناسب را رعایت نکنید حضور همین رنگ جذاب، فضا را بسیار آزاردهنده می‌کند. برای اینکه با اصول استفاده کردن از رنگ خاص طلایی آشنا شوید سراغ یک معمار و طراح فضای داخلی رفته‌ایم.

این معمار دارای مدرک بین‌المللی ACS و ICS از کانادا و انگلیس است. او در طراحی دکوراسیون داخلی این روزهایش بسیار از رنگ طلایی استفاده می‌کند چون معتقد است طلایی رنگ پرطرفداری در میان ایرانی‌هاست. اصول اضافه کردن رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی را این طراح به شما آموزش می‌دهد.

رنگ طلایی در سبک کلاسیک شناخته‌شده‌تر است. در واقع این رنگ در هر جایی استفاده شود فضا را لوکس می‌کند. استفاده از رنگ طلایی در سبک مدرن هم منجر می‌شود این سبک کمی به سمت تجمل کشیده شود. در سبک مدرن رنگ طلایی در سطوح صاف‌تری استفاده می‌شود اما در سبک کلاسیک روی منبت‌ها و ابزارهای چوبی و برنز پر نقش و نگار به کار می‌رود؛ مثلاً در خانه‌ای به سبک مدرن ممکن است یک دیوار آجری داشته باشید که تنها چند آجر آن را طلایی کنید. از پیشنهادهای دیگر استفاده از رنگ طلایی در خانه‌ای به سبک مدرن، نصب یک قاب طلایی رنگ ساده و بدون هیچ عکسی روی زمینه یک دیوار است.

جالب است بدانید رنگ طلایی تنها رنگی است که با تمام گروه‌های رنگی و با تمام رنگ‌ها از سفید تا سیاه جذاب به نظر می‌رسد. طلایی در ترکیب با رنگ‌های پرطرفدار معماری داخلی مثل رنگ فیروزه‌ای، بنفش و مشکی بی‌نظیر است.

مات یا براق؟
رنگ طلایی لوکس‌ترین رنگ دنیاست. به این دلیل که گران‌ترین فلز موجود در دنیا طلاست. استفاده از رنگ طلایی به صورت مات یا براق دو حس مختلف را در دکوراسیون به وجود می‌آورد. وقتی می‌خواهیم در سبک مدرن از رنگ طلایی استفاده کنیم، بهتر است به صورت مینیمال (مختصر و محدود) باشد؛ یعنی از رنگ طلایی با پوشش مات و در کمترین سطح استفاده کنیم ولی زمانی که می‌خواهیم رنگ طلایی بیشتر در فضا به چشم بیاید، باید از طلایی با درصد برق بیشتری استفاده ‌کنیم.

استفاده از پرده هایی با پارچه های ملایم و سفید رنگ برای هرگونه پنجره ای با سایز و شکل هایی مناسب بوده و باعث انعکاس دادن نوری دلنشین و مناسب به داخل اتاق شما می شود. پرده های یک پارچه برای اینکه به شکل دیوار به دیوار نصب شوند گزینه های بسیار خوبی به حساب می آیند. مخصوصا در زمانی که وسایل و مبلمان شما دقیقا در جلوی آنها چیدمان شوند. حتی می توانید با ایجاد شکاف هایی کنیتکس بین پرده ها و نمایان شدن دیوار نیز به شکلی خلاقانه جذابیت و زیبایی بیشتری به فضای اتاقتان هدیه دهید.

یکی دیگر از روش های نصب پرده قرار دادن آنها به شکل کاملا ساده و دیوار به دیوار است. این روش به شما کمک می کند که دکوراسیونی مرتب ساخته و فضایی تمیز و منظم داشته باشید و با کمک این زمینه ساده از وسایلی طراحی شده دیگر بهره مند شوید تا درخشش بیشتری نیز داشته باشد. با کمک این نوع نصب در پرده های خیلی نازک و بلند می توانید به خوبی ببینید که به دلیل زمینه ساده و مرتبی که ایجاد شده است ظاهر وسایل خرده ریزی که در فضا قرار می گیرد بسیار پراکنده تر جلوه داده می شود و فضای بسیار شلوغی ایجاد نمی کند.

این مورد کمی گیج کننده است چون بستگی به تاثیری دارد که شما می خواهید. رنگ های گرم با اشباع بالا مثل قرمز و نارنجی اشتها را زیاد می کند. اما اگر می خواهید اشتها را کم کنید از رنگ آبی استفاده کنید. گذشته از تمام این ها آشپزخانه یکی از اتاق هایی است که می توان از رنگ های با اشباع بالا استفاده کرد. وقتی در حال آماده کردن غذا هستید بهتر است اطراف تان پر از رنگ های پر انرژی باشد.

کمد لباس یکی از ضروری ترین وسایل هر خانه است تا تمام لباس ها و کفش ها به خوبی سازماندهی شود و احتمالا شما هم موافقید که اگر این کمد بزرگتر باشد، وسایل بیشتری می توان در آن جا داد.

به گزارش پرشین وی چنین کمد لباسی باید از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد تا دوام خوبی داشته و تا سال ها بتوان از آن استفاده کرد. همچنین یکی از فاکتورهای قابل توجه برای این کمد، نوع طراحی و دیزاین آن است تا در عین حال نما و دکوراسیون کنیتکس خوبی برای اتاق پدید بیاورد.

بهترین مکان برای قرار دادن کمد لباس ، اتاق خواب است ولی اگر فضای کافی در اتاقتان ندارید می توانید آن را در یکی از راهروهای داخلی منزل قرار دهید.

آب همیشه برای انسان ها نشانه ای از آرامش و طراوت بوده است. در طول تاریخ تاثیرات عنصر آب در معماری جهان و ایران باعث خلق فضاهایی زیبا و دلنشین شده است. حوض، قلب معماری سنتی ایران و یکی از نشانه ها و شاخصه های آن است. امروزه نیز آب به شکلی مدرن و تازه به فضای داخلی خانه های ما آمده و بسیاری از ما از اینکه آبنمایی زیبا در گوشه ای از خانه خود داشته باشیم قطعا لذت می بریم. اما سوال اینجاست که نمونه های مختلف این آبنماها کدامند؟ کدام یک از آنها مناسب دکوراسیون منزل ماست؟! و در کدام قسمت های خانه می توانیم از آنها کنیتکس استفاده کنیم؟!

تخت هایی که دارای سکویی هستند که در زیرشان کشو و کمد قرار دارد از این مزیت برخوردار هستند که با گرد و خاک مواجه نخواهند شد و هم چنین تمامی وسایل شما را منظم تر و قابل دسترسی تر خواهند کرد؛ داشتن کمد و کشو در زیر تخت نیز راهکاری بسیار مناسب و کارآمد برای استفاده بهینه از فضاها در اتاق خواب های کوچک به حساب می آید. علاوه بر این وجود چنین قسمتی حتما برای پنهان شدن گربه شما نیز مناسب خواهد بود.

بهار با طبیعت پر از زیبایی و تازگی‌اش یکی از زیباترین و دل‌انگیزترین فصلهای سال کنیتکس است. می‌توان از این زیبایی اطراف خود الهام گرفت و خانه خود را به زیباییهای بهار نزدیک کرد تا احساسی تازه در آن یافت.

بهار پر است از رنگهای شاد و ملایم بهاری مثل سبز ملایم، صورتی ملایم، بنفش ملایم و آبی آسمانی. بد نیست اگر بتوانیم از این رنگها در خانه خود استفاده کنیم.

_ رنگ آمیزی دیوارها با رنگهای بهاری برای بهاری ساختن حال و احوال خانه بسیار مناسب است اما تنها راه بهاری شدن خانه، رنگ کردن دیوارها نیست. رنگ آمیزی میتواند از طریق پرده، کوسن، گلدان، قاب و حتی ظروف مورد مصرف در خانه هم انجام شود.

کنیتکس

1 – برای مثال شما می توانید با تهیه کوسنهایی با رنگ سبز ملایم اتاق خود را بهاری کنید یا از گلدان و قابهایی که رنگ و طرح بهار را دارند برای تزیین خانه استفاده کنید.

2 – بد نیست اگر در این فصل روتختیها را هم تعویض کنید و روتختیهایی را که رنگ آنها شادتر است و به رنگهای بهاری نزدیکی بیشتری دارد انتخاب کنید.

3 – اگر می توانید یکی از صندلیهای قدیمی خود را با پارچه صورتی رنگ روکش کنید تا ببنید همین کار کوچک چه تغییر بزرگی در خانه شما ایجاد می کند اما اگر انجام این تغییر برای شما کمی مشکل است می توانید رومیزیهایی به رنگ صورتی ملایم روی میزهای خانه خود پهن کنید.
از ترکیب چند رنگ بهاری در کنار هم نگران نباشید. مطمئن باشید ترکیب سبز، کنیتکس صورتی و آبی به شرط ملایم بودن میتواند بسیار زیبا باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com