بازسازی ساختمان

شابلون طرح دار برای اتاق

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

پایین دیوار اتاق نشیمن تان را با شابلون های مختلف طرح دار کنید
از مغازه هایی که لوازم پتینه دارند به راحتی چند شابلون بزرگ دیواری خریداری کنید. کا با این شابلون ها بسیار ساده است. شابلون ها را روی دیوار بچسبانید و فیکس کنید. قلمو را درون رنگ غلیط فر برده و با ضربات عمودی روی سوراخ های شابلون ضربه بزنید تا رنگ از ان عبور کند، بعد از خشک شدن شابلون را از روی دیوار بردارید.

طراحی فضای ورودی خانه موضوعی است که به دلایل مختلف به آن کنیتکس اهمیت زیادی داده نمی شود اما این فضا به عنوان پیش ورودی مکان بسیار مناسبی برای خوش آمدگویی به مهمانان بوده و با الحاق عناصری چون قفسه ،کمد، آویز لباس یا رختکن و مکانی برای قرار دادن کفش ها  و کیف ها کامل شده و  علاوه بر کاربردی بودن برای افراد خانواده و مهمانان با ترکیب عناصر زیبا و هنرمندانه  و حتی ارزان قیمت می توان این فضا را به فضایی زیبا و دوست داشتنی تبدیل کرده وگاهی با طراحی المان هایی از باز شدن درب ورودی مستقیما به فضای نشیمن یا فضای اصلی خانه  که از اشتباهات بسیار مهم در طراحی دکوراسیون است اجتناب کرد. در این قسمت تصاویری از  ورودی های ساده با طرح های هنرمندانه را مشاهده خواهید کرد :

آیا در یک خانه کوچک با اتاق‌های کوچک زندگی می‌کنید؟ اصلا نگران طراحی و چیدمان چنین فضایی نباشید؛ این کار آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید سخت و دشوار نیست و می‌توان با انجام کارهایی ساده به چیدمان جذاب و کابردی در یک فضای کوچک رسید. این پنج اتاق کوچک بسیار زیبا طراحی شده‌اند. ما در این مطلب می‌خواهیم این پنج اتاق و ویژگی‌های طراحی آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا شما هم بتوانید از این ایده‌ها در طراحی محیط کوچک زندگی خود استفاده کنید.

در نگاه اول به شکل زیر متوجه تابلوی کفش پاشنه بلند می شوید و نتیجه می گیرید که دکوراسیون خانه سبکی زنانه با رنگ های زنانه دارد. واقعیت هم همین است اما اگر بیشتر دقت کنید متوجه حضور رنگ های خنثی مانند سفید و خاکستری و سیاه می شوید که در ترکیب با کوسن های رنگارنگ همه چیز را در تعادل نشان می دهد. عکس دو که به وضوح همه چیز را نشان می دهد. در این دکوراسیون مینیمال و یکدست سفید رنگ ها خیلی قشنگ خود را نشان می دهند. اگر چنین مبلی بهمراه کوسن هایش در یک فضای دیگر بغیر از این فضا قرار می گرفت ظاهر آن به هیچ عنوان مانند این عکس گیرا و زیبا دیده نمیشد.

به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر رنگی که برای پرده خود انتخاب کرده اید تیره است حتما از وسیله و المانی با رنگ متضاد آن در گوشه ای از دکوراسیونتان نیز استفاده کنید. در این حالت استفاده از یک المان روشن و یا نیمه روشن کنیتکس زیبا تر خواهد بود.

نصب پرده یک سره
با سرتاسری قرار دادن پرده های خود می توانید به دکوراسیون خود شکلی خاص و زیبا هدیه دهید. از آنجایی که یکی از روش های پیشنهادی ما برای جذاب تر و زیبا تر کردن دکوراسیون شما ایجاد تفاوت در طول میل پرده و خود آن است سه برابر کردن طول میل پرده شما می تواند گزینه بسیار خوبی برای این کار به حساب آید.

لاجوردی نوعی آبی پررنگ است که اصولا در کاشی استفاده می شود. لاجوردی، رنگدانه آبی‌رنگی است که از ترکیب کبالت و اکسیدهای آلومینیوم  به دست می آید. این رنگ، به میزان بسیار کم رنگدانه بنفش در خود دارد اما اصولا گفته می شود لاجوردی به طور خالص آبی است و هیچ ترکیب دیگری در خود ندارد. این رنگ نیز همچون کبالت خاصیت درخشندگی دارد و تصور می شود شیشه ای است و برق می زند.

اتاق خواب خانه ما کوچک است و فضای کافی برای قرار دادن سرویس خواب وجود ندارد. مجبور شدم تخت خواب را به گوشه دیوار بچسبانم، آیا این کار درست است؟

افرادی که شب نیاز به استراحت با آرامش دارند، ترجیح می دهند در رفت و آمد به اتاق خواب و خصوصا تخت خواب مشکلی نداشته باشند. اگر تخت خواب دو نفره را به دیوار بچسبانید رفت و آمد برای یکی از دو نفر دشوار می شود. پس بهتر است در دکوراسیون اتاق خواب فاصله ای هرچند کم برای گذر بین دیوار و تخت در نظر بگیرید.

این دیوار به صورت یک در میان با پنل های آینه و چوب پوشیده شده است. برای کنیتکس چنین دیواری، شما می توانید کل دیوار را با آینه بپوشانید و پنل های چوب را روی آن بچسبانید، اما در حالت اول سطح آینه و چوب هم تراز خواهد بود. شما می توانید یک دکوراسیون مدرن با دیوار های چوبی داشته باشید.

۲. دیوار آینه ای را در پشت تختخواب قرار دهید!

برخی از افراد، مخصوصا کسانی که در کشورهای زلزله خیز زندگی می کنند تمایل به آویزان کردن چیزی روی دیوار پشت تختخواب شان ندارند. یکی از راه حل های بسیار خوب و امن، استفاده از دیوار آینه ای بدین منظور است. این شیوه فضا را خیال انگیز می کند.

تزیین دکوراسیون اتاق کودکان یکی از جذاب ترین و جالب ترین وظایف در مبحث طراحی داخلی است. تزیین دکوراسیون اتاق کودک این فرصت را ایجاد می کند تا از طرح های خلاقانه و و آنچه واقعا خواسته درونی است، استفاده بشود.

تم فانتزی اتاق کودک را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای تزیین اتاق کودک دانست که در آن طراح، والدین و خود کودک دقیقا همان چیزی که در دل دارند را برای دکوراسیون انتخاب می کنند.

ویژگی ای که نمی توان از آن در هیچ مکانی دیگری مانند اتاق خواب بزرگسالان به راحتی انجام داد. برای مثال اگر خانواده تشکیل داده اید یا در دوره جوانی و میانسالی بسر می برید هر چقدر هم که به قهرمانان داستان ها و فیلم های محبوبتان، کنیتکس علاقه داشته باشید بازهم نمی توانید به گذشته بروید و از پوسترهای آنها در اتاق خود استفاده کنید.

در این پست چندین مدل از کاربرد های مختلف صدف و ستاره دریایی رو برای شما آماده کرده ایم. ذهن آدم های خلاق هیچ جا نمی تونه آروم باشه. ذهن خلاق می تونه از چیزهایی که خیلی ها مون ساده از شون می گذریم اتفاقا چیز های با ارزش و زیبایی بسازه که به چشم ما هم بیاد! اصلش هم همینه اگر همه خلاق بودند که دیگه چیزی برای خلاقیت روی زمین وجود نداشت.

اما کسانی که خلاقیت شون یک مقدار کمتره باید نمونه های مختلف خلاقیت رو ببینند، به اطراف دقیق تر شوند تا ایده بگیرند. یکی از راه های ایده گرفتن هم نگاه کردن به تصاویر پست امروز منه.
خب کنار دریا پر از گوش ماهی و سنگ و … است. اگر دریا رفتید که چه بهتر اونا رو با سلیقه ی خودتون جمع کنید و در کارتون از آنها استفاده بکنید. اگر هم نمی تونید دریا برید مشکلی نیست که بسته هایی شامل صدف های تزیینی و ستاره دریایی و مرجان و … در فروشگاه ها فروخته می شود. می تونید اونها رو خریداری بکنید و استفاده کنید.

پرده هم یکی از اجزای خانه است که تغییر آن و انتخاب رنگ و طرحی مناسب، در تغییر فضا بسیار موثر است؛ البته لازم نیست حتماً برای خرید پرده‌ای جدید هزینه زیادی بپردازید، بلکه با اندکی صبر و جست‌وجو می‌توانید پرده‌ای زیبا و ارزانقیمت انتخاب کنید؛ پرده‌ای که با رنگ مبلمان و اتاق شما هماهنگ باشد.
پرده‌های تعویض شده را دور نیندازید. می‌توانید آنها را شسته و کناری بگذارید کنیتکس و سال آینده دوباره از آنها استفاده کنید یا اگر مستعمل شده و دیگر قابل استفاده نیست، از آنها استفاده‌های دیگری کنید.

انباری را مرتب کنید
ایام خانه‌تکانی زمان خوبی است که از دست وسایل اضافه که به کارتان نمی‌آید، راحت شوید. خیلی از خانواده‌ها در طول سال وسایلی را جمع می‌کنند که هیچ نیازی به آنها ندارند.
این وسیله‌ها به اضافه وسایل خراب و مستعمل که در خانه جایی برای آنها نیست، معمولا به انباری خانه منتقل می‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده کنید و این‌گونه وسایل را دور بریزید و برای همیشه از دست آنها راحت شوید. سری به انباری زده، آنجا را نیز مانند دیگر قسمت‌های خانه تمیز و مرتب کنید.

در گذشته خبری از مبلمان های مدرن امروزی نبوده است. در این مورد هم سلیقه زیبای ایرانیان شکوفا بوده و از مخده ها (بالشت های بزرگ برای لم دادن) بهره گرفته شده است. هرچند در گذشته نزدیک تخت های استراحتی و نشیمن از فرهنگ اعراب به دکوراسیون ایرانی اضافه شده است! ولی نوع و رنگ پارچه های استفاده شده، می تواند ایرانی باشد. یک میز منبت کاری شده کنار آنها، فضایی سنتی را در اختیار شما می گذارد.

همه بهار را فصل تازگی و شکفتن می دانند پس بهتر است ما هم از این تازگی در خانه خود بهره‌مند شویم. برای این کار سراغ وسایل قدیمی خانه بروید؛ آنهایی که استفاده چندانی ندارد و عمدتا خراب و از کار افتاده شده است. اگر بیشتر به کنیتکس این وسایل دقت کنید متوجه می شوید که هرگز در طول چند سال گذشته از آنها استفاده نکرده‌اید؛ پس بهتر است آنها را کنار بگذارید.

2 – پس از این کار نوبت تزیینیهای قدیمی خانه است. اگر خوب به آنها نگاه کنید و یا از دیگران نظر بخواهید متوجه می شوید که تعدادی از آنها سالهاست که زیبایی خود را از دست داده‌اند اما شما فقط به روال سالهای گذشته آنها را در گوشه‌ای از خانه قرار داده‌اید. شاید این فصل زمان مناسبی باشد تا این گونه وسایل را از گوشه و کنار خانه دور کنید.

کنیتکس

_ یک قسمت متفاوت
1 – بد نیست اگر یک بخش کوچک خانه از بقیه قسمتها متمایز باشد. مثلا یک میز و یا صندلی با رنگ تند. اگر رنگ آمیزی میزهای قدیمی هم برای شما سخت است میتوانید از رومیزیهای بلند کمک بگیرید تا کاملا میز را بپوشاند؛ البته یک رومیزی با کنیتکس رنگی تند و شاد. شاید دست زدن به این کار از نظر شما کمی نگران کننده باشد اما مطمئن باشید پس از انجام، از نتیجه آن راضی خواهید بود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com