بازسازی ساختمان

دکوراسیون پذیرایی جدید

برای داشتن دکوراسیون پذیرایی جدید و مدرن بهتر است با ایده ها و طرح های روز کنیتکس دنیا آشنا باشیم، علم طراحی دکوراسیون داخلی منازل  مانند هر علم دیگری در حال پیشرفت است و هر روز شاهد برداشتن گام های جدید و خلق ایده های نو در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها هستیم باید توجه کنیم که استفاده از علم روز دنیا می تواند طول عمر دکوراسیون پذیرایی ما را بیشتر نماید زیرا با طراحی نامناسب دکوراسیون اتاق پذیرایی زمینه های انجام تغییرات را در اتاق پذیرایی از همان روز اول محیا کرده ایم. ما در این مطلب چند دکوراسیون پذیرایی جدید و مدرن را که با استفاده از علم روز دنیا طراحی شده اند برای شما قرار داده ایم تا با الهام گرفتن از آن ها و آشنایی با مدل های دکوراسیون پذیرایی جدید با علم روز دنیا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مدرن و جدید بیشتر آشنا شوید، هر چند این تصاویر به این معنا نیست که دکوراسیون های پذیرایی طراحی شده بهترین و ایده آل ترین دکوراسیون های پذیرایی روز دنیا هستند بلکه این الگوها به خاطر به کاربردن ایده ها و طرح های مطابق با روز دنیا انتخاب شده اند که امیدواریم از مشاهده آن ها لذت ببرید.

به شخصه وقتی خودم به شکل زیر نگاه می کنم حسابی هیجان زده می شوم چرا که واقعا شیک، زیبا، پیچیده، باکلاس و امروزی بنظر می رسد. مدل کوسن برای مبل جزئیاتی در حد مینیمال دارد اما فضای نشیمن را بی نهایت خواستنی نشان می دهد. فک کنم شما هم از این عکس خوشتان آمده باشد. شکل های بعدی نیز بخوبی نشان می دهند که چگونه می توان کوسن های رنگارنگ را به دکوراسیون خانه اضافه کرد طوری که با تم کلی خانه هماهنگ بوده و در عین حال رنگ های جدید به فضا اضافه می کند.

خیلی از خانواده‌ها با نزدیک شدن بهار و فرارسیدن سال نو، تصمیم می‌گیرند تغییراتی در خانه ایجاد کنند؛ تغییراتی که شکل و فضای خانه را تغییر می‌دهد و به کمک آن، سال نو در فضایی متفاوت آغاز می‌شود؛ این تغییرات می‌تواند اقداماتی اساسی باشد کنیتکس مانند رنگ‌کردن درها و دیوارها یا کارهایی کوچک مانند تغییر مکان اسباب و لوازم خانه.
در هر صورت این تنوع در حال و روز خانه چه کوچک باشد و چه بزرگ، کمک زیادی به بهبود روحیه اعضای خانواده می‌کند و تنوعی بزرگ در زندگی ما محسوب می‌شود.
یکی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی که می‌توانید در خانه ایجاد کنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه کردن چند کوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و… می‌توانید فضای خانه را کاملا تغییر دهید.

نشیمن در فضای خانه، فضایی برای هم استراحت و همینطور سرگرمی افراد خانواده محسوب می شود پس دکوراسیون نشیمن در راحتی و ایجاد احساس خوب از کنار هم قرار گرفتن افراد خانواده در کنار عملکرد مناسب نقش بسیار مهمی دارد طراحی دکوراسیون در فضای نشیمن باید به گونه ای باشد تا کسالت و خستگی حاصل از فعالیت های روزانه را از بین برده و فضای مفرحی برای سرگرمی البته در کنار آرامش و جدا از بی نظمی و بهم ریختگی ایجاد کند.

این کلبه ۶۵ متر مربعی با استفاده از چوب بامبو و با نگرشی پایدار و طبیعت گرا ساخته کنیتکس شده است، این بامبو های تو خالی در نقش عایقی در برابر گرما عمل می کنند چرا که عبور هوا از میان حفره ها باعث ایجاد فضایی خنک و تهویه ی دایمی فضای داخلی می شود. دکوراسیون داخلی و هندسه کلی کلبه به گونه ایست که افراد را میان فضای داخل و بیرون نگه می دارد و حس حضور در طبیعت در عین داشتن امنیت را در فرد ایجاد میکند. این کلبه دارای فضای خواب و استراحت و همچنین حمامی خصوصی می باشد که انرژی مورد نیاز آن از طریق انرژی خورشیدی تامین می شود.

دکوراسیون داخلی سنتی ایرانی طرفداران خاص خود دارد. هر شخصی سعی می کند طراحی دکوراسیون منزل خود را به سبکی که به آن علاقه دارد، طراحی و چیدمان کند. دکوراسیون سنتی ایرانی یکی از سبک های رایج در منازل است. این سبک را در خانه های قدیمی و گذشته زیاد می توان دید. در این پست قصد داریم به دکوراسیون داخلی سنتی ایرانی بپردازیم؛ که چگونه آن را به نحو احسن طراحی کرده و از آن لذت ببریم. اگر به این سبک از دکوراسیون داخلی علاقه مند هستید، با تزئین همراه باشید.

یکی از شرایطی که در منازل سنتی به وفور یافت می شود و دکوراسیون مدرن از آن اجتناب می کند، طراحی شلوغ فضا است. در دکوراسیون داخلی سنتی ایرانی معمولا محیط با وسایل و اشیا تزئینی مختلف پر می شود و فضای خالی بسیار کم است. این نکته از نظر دکوراتورهای امروزی تایید نمی شود! ولی در گذشته بر این باور بودند که این نوع طراحی بر صمیمت اعضای خانواده می افزاید. البته این نکته را فراموش نکنید که فضای شلوغ باعث بهم ریختگی ذهن می شود و در همه موارد این موضوع صدق نمی کند. وجود وسایل تزئینی مانند انواع کشکول ها، شمشیرها کنیتکس و مانند آنها تنها ذهن را درگیر می کند. از وسایل بیهوده اجتناب کنید. سماورها و سینی های سنتی ایرانی به خوبی می توانند جایگزین خوبی برای آنها باشند.

پرده ها از نکات فراموش نشدنی این سبک از طراحی داخلی هستند. در گذشته از پرده ها تنها برای پوشاندن و زیبایی پنجره ها استفاده نمی شد! پرده در دکوراسیون سنتی ایرانی در هر کجای منزل که فضای خالی بر روی دیوار وجود داشت، به کار می رفت. پرده ها جزئی تزئینی در منازل بودند. حتما شما هم پرده های سبز رنگ با بته جقه‌های قرمز، مخمل زرشکی با شرابه های طلایی و پرده‌های سرمه دوزی دستی را دیده اید. این نوع پرده ها برای فضای سنتی شما بسیار مناسب است.

قطعا منظم و مرتب نگه داشتن اتاق به هر کسی احساس آرامش خواهد بخشید. در دکوراسیون اتاق خواب کوچک حتی فضاهای خیلی کوچک هم قابل اهمیت هستند؛ بنابراین باید به دنبال راهکارهایی برای استفاده مناسب از این فضاها و یا افزایش آنها باشید. احتمالا برای شروع لازم است که کمی از وسایل و مبلمان خود را جا به جا و مخلوط کرده و به فکر خلاقیت و نوآوری باشید. اگر احساس می کنید در اتاقی کنیتکس جمع و جور و فشرده هستید شاید حتی لازم باشد به فکر کمک گرفتن از یک نجار نیز باشید.

۱- استفاده از تخت های کم جا
اگر از فضای اتاق خواب تان استفاده های زیادی می کنید داشتن یک تخت خواب کم جا راهکار بسیار خوبی به حساب می آید. امروزه طرح های فوق العاده ای از تخت های کم جا وجود دارند که برای دکوراسیون اتاق کوچک بهترین راهکار هستند. طرح هایی که در آنها تخت خواب شما در میان کمد و طبقه هایی محاصره شده که هم حکم سرتختی را خواهند داشت و هم برای قرار دادن کتاب ها و سایر وسایل شما بسیار مناسب هستند. هم چنین در کنار تمام این قسمت ها می توانید چراغی را نیز نصب کنید تا همه چیز به ایده آل ترین شکل خود درآید.

وجود وسایل، کابینت‌ها، اشیاء روی اپن، پوشش بین کابینت‌های بالا و پایین، پوشش کف همه باید در نظر گرفته شود.

در صورتی که آشپزخانه کوچک باشد، انتخاب رنگ درست حساس‌تر می‌شود.

هستند رنگ‌هایی که فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر نشان داده، سبک و نظر شما را تامین کنند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود:

1- رنگ‌های مد روز:

اگر وسایل آشپزخانه کوچک شما قدیمی است و می‌خواهید کم‌تر به چشم آیند، کنیتکس از رنگ‌های جدید استفاده کنید. رنگ‌های خاکستری و بنفش رنگ‌های مد روز هستند که جلوه خاصی به آشپزخانه می‌دهند البته در این انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه، کابینت‌ها و رنگ اصلی خانه را نیز در نظر بگیرید. از رنگ‌های جدیدی استفاده کنید که جلوه‌ای تازه و خاص به آشپزخانه قدیمی و کوچک شما بدهند.

یکی از بچه‌ها می‌گفت برای ورودی خانه خودش از دیوار خاطره‌ها کمک گرفته؛ دیواری با دنیایی عکس قدیمی سیاه و سفید خاطره‌انگیز؛ دیواری که هرکس به خانه‌اش می‌آید اول درنگی مقابل آن می‌کند و به دنیای خاطرات قدم می‌گذارد. فکرش را بکنید به نظرم خیلی جالب است. یک دیوار خانه‌تان پرشود ازعکس‌هایی به یک اندازه و با قاب یکسان که با فاصله منظمی روی دیوار نصب شده‌اند. به نظرم به جای دیوار خاطره می‌شود از کاشی‌های طرحدار هم کمک گرفت؛ کاشی‌هایی با اندازه و شکل یکسان اما طرح‌های متفاوت که مورد توجه قرار بگیرند.

کنیتکس

هر چند شاید برخی این روزها به دنبال دکوراسیون مدرن و مد روز برای آشپزخانه خود هستند ولی هنوز هم خیلی ها هستند که طرفدار طراحی دکوراسیون آشپزخانه به سبک سنتی و کلاسیک هستند. آشپزخانه های کلاسیک یا سنتی به سبب سبک طراحی سنگین و با وقاری که دارند خیلی باشکوه به چشم می آیند. استفاده از رنگ های سرد و تیره مثل مشکی و خاکستری یا ملایم مثل سفید و طوسی یا کنیتکس کرم در متن دکوراسیون آشپزخانه و طراحی و ساخت کابینت های چوبی که سطح درب و نمای آنها کنده کاری شده و نقش های برجسته دارند از بارزترین خصوصیات آشپزخانه های سنتی و کلاسیک است.

کوسن از عناصر دکوراتیوی است که در زیبایی دکوراسیون نقش بسزایی دارد و انواع روکش آن در بازار موجود است. با استفاده از روکش بافتنی، پارچه‌های پشمی یا خزدار به­راحتی حس زمستان را وارد فضای خانه کنید. این کوسن‌ها بافت نرم و متفاوتی را به چیدمان اضافه  و این احساس را به شما القا می‌کنند که اتاق فضایی گرم و نرم دارد. تنها کافی است یک پلیور بلااستفاده انتخاب کرده و آنن«آ را به‌اندازه کوسن کنیتکس بریده و بدوزید یا دست‌به‌کار شوید و طرح دلخواه خود را برای روکش کوسن ببافید یا از بازار تهیه کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com