بازسازی ساختمان

درباره کنیتکس حلال آب

ترکیبات کنیتکس حلال آب : انواع رزینهای کو پلیمر، اکسید تیتان، الیافهای مصنوعی در گریدهای مختلف، آب، بی کربنات کلسیم در مش های بالا، پرلایت، فرمالین، آمونیاک ضد رویه، ضد قارچ و. . .
مشخصات عمومی : کنیتکس حلال آب بعنوان نمای داخلی ساختمان جهت حفاظت و زیبایی و بعنوان آخرین پوشش بکار می رود که بصورت خمیر دانه دار و بوسیله کمپرسور و پیستوله مخصوص بر روی نمای داخلی ساختمان افشانده می شود و قادر است سوراخها و ترکهایی را که بر اثر انقباض و انبساط بوجود می آید پرکرده و نواقص ساختمان را پنهان کند.

کنیتکس نما
کنیتکس های حلال آب 6 ساعت پس از افشاندن در تماس خشک به نظر می رسد و استحکام نهایی پس از یک هفته حاصل می شود./ کنیتکس نما
کنیتـکس حلال آب مانند کنیتـکس اصل و اکرولیک بر روی هر چیزی که ثبات فیزیکی داشته باشد قابل اجرا است. دستورالعمل اجرائی و نگهداری کنیتکسهای حلال آب جهت نماهای داخلی :
لطفاً و سطلهای محتوی کنیتکسهای حلال درآب را زیر مستقم تابش نور آفتاب قرار ندهید چون در این حالت حلالهای موجود در ظروف به سرعت تبخیر می شود و محتوی ظروف بحالت خمیر خیلی سفت و غیر قابل مصرف در می آید لطفاً از قرار دادن ظروف محتوی کنیتکـس حلال در آب و رولکس حلال در آب زیر مستقیم تابش نور آفتاب خودداری شود.و قبل از اجراء کنیتکس حلال آب ،روی نماهای که گچ کاری خیلی قدیمی دارند حتماً قبل از اجرای کنیتـکس حلال آب جهت جلوگیری از طبله و ریزش، زرد آب(لکه های زرد رنگ) از پرایمر مخصوص چسب آکاکیم ( محصول کشور ترکیه) و آب استفاده گردد.سطل ها ی کنیتـکس حلال آب را در دمای بالای صفر درجه نگهداری کنید./ بازسازی ساختمان
توجه : 8 ساعت تا 15 ساعت پس از اسپری شدن خشک و استقامت نهایی آن پس از 1 ماه حاصل می شود
دانه بندی : در سه نوع دانه بندی پلی تکس (04نرم) ، منظم (05 ریز) و متوسط (06)عرضه می گردد
تنفس : در حالی که دیوارها در مقابل نفوذ آب حفاظت می کند به بخار آب موجود در دیوارها اجازه خروج می دهد
خواص : کنیتکس های حلال آب به علت خواص چسبندگی عالی و انعطاف پذیری که دارد پوسته و طبله نشده و غیر قابل شستشو می باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com