بازسازی ساختمان

طیف رنگی در طراحی داخلی

برای طراحی فضاهای داخلی ابتدا طیف رنگی مورد علاقه خود پتینه روی چوب را در نظر بگیرید و  پتینه پس از آن خرید را انجام بدهید. هنگام انتخاب کاغذ دیواری بهتر است به دیگر وسایل و اجزا فضا هم فکر کنید. طیف رنگی، سبک دکوراسیون، نورپردازی و نورگیری فضا از عوامل تاثیر گذار در انتخاب کاغذ دیواری هستند. لازم نیست که قبل از شروع کار دقیقا بدانید که چه چیزی را مد نظر دارید اما دانستن کلیت آن کاملا ضروری است.

دیوارپوش های دیگر می توانند به راحتی با کاغذ دیواری ترکیب شوند. هنگامی که از دیوارپوش های چوبی، سنگی و حتی آجری در کنار کاغذ دیواری استفاده می کنید باید به خاطر داشته باشید که طرح و رنگ آنها تاثیری متقابل بر روی هم خواهند داشت. بنابراین همه نکاتی تا به اینجا گفته شد به خاطر داشته باشید.

طیف رنگی

همانطور که گفتیم برای بزرگتر جلوه کردن خانه های کوچک باید از نور استفاده کنید. آینه های بزرگ را در فضای نورگیر مقابل پنجره ها و چراغ های روشنایی خانه قرار دهید. با این کار می توانید در طول شبانه روز از انعکاس نور در آینه کمک بگیرید و روشنایی خانه را بیشتر کنید. به علاوه استفاده از آینه در خانه باعث عمق بخشیدن به فضا می شود.

آینه‎های جیوه‎ عتیقه‎ قاب گرفته شده بالای طاقچه به عنوان یک قطعه‎ توصیف کننده‎ محیط دیده می‎شوند در حالیکه آینه‎های شفافی که در جلوی شومینه قرار دارند به انسان یک نوع حس توهم می‎دهند. از زوایای مختلف، همانند آموزش پتینه دیوار زمانی که روی مبل راحتی پتینه روی چوب نشسته باشید، تقریبا وجود این آینه‎ کنار شومینه باعث می‎شود یک نوع حس دو برابر شدن فضا به وجود آید.

حتی در یک خانه 50 متری هم می‌شود تنوع فضایی داشت. فضای کار، فضای نشیمن، فضای ‌مهمان و ناهارخوری را می‌توانیم از هم جدا کنیم اما نباید این فضاها را با ایجاد مانع از هم جدا کرد. با تغییری کوچک روی دیوار فضای مورد نظر می‌شود حس جداسازی را به آن فضا القا کرد؛ مثلا قرار دادن یک میز بسیار کوچک در کنج بی‌استفاده و ساختن چند قفسه بالای آن برای نگهداری کتاب یا وسایل دیگر می‌تواند فضای کار ایجاد کند، بدون آنکه با مانعی از فضاهای دیگر جدا شود.

این سبک از مقبولیت خاصی در بین مردم برخوردار است. در سبک پتینه مدرن از کمترین تزئینات استفاده می شود. خطوط ساده و صاف، چهار چوب های زاویه دار، الیاف طبیعی کتان و چرم، وسایلی از چوب درخت ساج و اثاثیه فاصله گرفته از کف از عناصر اصلی سبک مدرن هستند.

می توانید از سایت های معتبر برای جمع آوری تصاویری که الهام بخش شما هستند استفاده کنید و آنچه را که در هر تصویر می پسندید یا نمی پسندید بنویسید. حال ببینید چه الگوهایی به دست می آیند. برای مثال ممکن است متوجه شوید رنگ مورد علاقه ی شما برای وسایل تزیینی، رنگی نباشد که برای دیوارها می پسندید یا میبینید رنگی که شما همیشه برای اتاق خواب تصور می کردید، برای آشپزخانه خیلی مناسب تر است. آموزش پتینه درباره ی انتخاب رنگ اتاق خواب بیشتر بخوانید.

اتاق پذیرایی به دلایلی احتیاج به بالشتک دارد که اول از همه راحتی آن است. حتی نرم و راحت ترین مبل ها و صندلی ها نیز به بالشتک احتیاج دارند. ممکن است گاهی کمر شما به پشتی بیشتری احتیاج داشته باشد یا شاید بخواهید روی مبل چرتی بزنید و احتیاج برای بالشی برای سرتان داشته باشید. در هر صورت هر مبل و صندلی به حداقل دو تا بالشتک نیاز دارد.

اگر می خواهید سریع نتیجه بگیرید و از حاصل کار لذت ببرید رنگ کردن پتینه کاری در ایده ای ساده و سریع برای شما است. شیوه کار خیلی ساده است : ابتدا ناحیه ای از در را که نمی خواهید رنگ شود با خط مشخص کنید و بپوشانید و بقیه را خیلی راحت رنگ کنید. برای تاثیر گذاری بیشتر دستگیره در را فراموش نکنید.

بدانید که ما برای خودمان طراحی نمی‌کنیم. شاید در زمینه حرفه ای هستید و پیشینه کاری بسیار خوبی دارید و می‌توانید ایده‌هایی به مشتریان بدهید که ذهن آن‌ها را درگیر کند. اما معمولا مشتریان بالقوه که وارد دفتر کار ما می‌شوند به این مسئله توجه چندانی نمی‌کنند. آن‌ها کسی را پتینه می‌خواهند که دهانش را ببندد و گوش کند.

 طراحانی که وارد خانه مشتری می‌شوند و سریعا شروع به حرف زدن می‌کنند پتینه روی چوب و جمله‌ای شبیه به این می‌گویند: «این وسیله اصلا به کار ما نمی‌آید و حتما باید آن را عوض کنیم.»

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com