بازسازی ساختمان

کاغذ دیواری همه دیوار اتاق

نیازی نیست که کاغذ دیواری سطح همه دیوارهای اتاق را بپوشاند شما پتینه کاری می توانید با توجه به مکانی که برای وسایل خاص در چیدمان فضا در نظر گرفته اید با استفاده از کاغذ دیواری جلوه ای ویژه به یکی از دیوارها و حتی قسمتی از آن ببخشید. دیوارهای دیگر با رنگ آمیزی مناسب پوشانده خواهند شد. به عنوان مثال دیوار پشت تلوزیون می تواند دیواری خاص و ویژه در فضای داخلی خانه شما باشد.

در فضای اتاق خواب، دیوار پشت تخت نیز متمایز با دیگر دیوارهای آن با پوشش پتینه کاغذ دیواری زیبا تر به نظر خواهد رسید. در این فضا انتخاب رنگ تخته پشتی تخت خواب و رو تختی نقش بسیار زیادی خواهند داشت تا در اتاق خواب شما وحدت و هماهنگی احساس شود.

همه نقاشی ساختمان

وجود این شومینه در اتاق یک نکته‎ اتکا به وجود می‎‌آورد. نکته دیگری که این شومینه دارد این است که به راحتی قابل جدا شدن است یعنی حالت آن نیمه دایمی است، بنابراین اگر بخواهید این خانه را عوض کنید پتینه قابل جابجا شدن است.

با اینکه رنگ‌های تند در نگاه اول جذابند اما سریع هم دل شما را می‌زنند. یادتان باشد خانه شما لباسی نیست که فقط در یک ‌مهمانی بپوشید. شما می‌خواهید در این خانه زندگی کنید و احتیاج به احساس آرامش درازمدت دارید بنابراین از رنگ‌هایی مثل قرمز، نارنجی تند و زرد آموزش پتینه کاری برای رنگ غالب فضا مثلا دیوارها و سقف استفاده نکنید. می‌توانید از این رنگ‌ها برای وسایل قابل تعویض مثل یک کاناپه یا یک گلیم کوچک کمک بگیرید.

در این سبک از رنگ های برجسته، خطوط و اشکال ساده استفاده می شود. از چوب هایی پتینه کاری به رنگ روشن در فضاهای معاصر استفاده می شود. چوب هایی مانند افرا و توس در آن کاربرد فراوانی دارند. منسوجات طبیعی مانند پشم، کتان و پارچه های نخی، سادگی این سبک را به نمایش می گذارد. رنگ ها در این سبک به صورت سایه روشن های ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر می خواهید به دیواری تیره، رنگی روشن بزنید، بتونه حتما لازم است. همچنین پتینه برای دیوارهای جدید (به ویژه تیغه ها) نیز ضروری است چون سطح خام خاصیت جذب کنندگی دارد. بتونه مانعی بین مصالح خام و پرداخت نهایی ایجاد می کند که در نتیجه مقدار رنگ نهایی پوشش دهنده را کاهش می دهد. بتونه باعث می شود رنگ شما غنی تر به نظر برسد.

هیچ چیز نمی تواند مانند شمع به شما آرامش دهد بنابراین لازم است تعدادی شمع تهیه و آنها را به فضای خانه خود بیافزایید. میز جلوی مبل یا میز عسلی مکان خوبی برای قرار دادن آنها است. فقط مراقب باشید زمانی که روشن هستند، کسی روی آنها خم نشود. برای جذابیت پتینه روی چوب و زیبایی بیشتر، مدل آنها را با تغییر فصل عوض کنید.

قالیچه تان کهنه و تکراری شده است؟ با کمی نقاشی می توانید تغییر شگرفی در قالیچه خود ایجاد کنید. پس از چسباندن الگوی انتخابی خود بر روی قالیچه، با استفاده از غلتک رنگ، طرح مورد نظر خود را نقاشی کنید. قلم موی شابلون (استنسیل) نیز در صورتی که می خواهید فواصل را پر کنید مفید است.

به نقل از این طراح : “چند سال پیش رئیسم از من خواست تا به خانه مشتری خشمگینی بروم و اشتباه شرکت را رفع رجوع کنم. هنوز راهروی خانه او را به درستی ندیده بودم که او گلوی مرا گرفت و داستان را برایم تعریف کرد. او با یکی از طراحان ارشد پتینه شرکت ما ملاقات کرده بود و می‌خواست اتاق نشیمن خود را بازسازی کند. تنها چیزی که او می‌خواست اضافه کردن رنگ‌های مختلف و نیز دوری از پالت رنگی سفید و کرم بود.

رنگ نارنجی فضا را گرم می کند و حس اعتماد به نفس و امنیت را در شما تقویت می کند. از همه این ها مهم تر نارنجی رنگ شادی و نشاط است و استفاده درست از آن؛ مثل نوشیدن یک لیوان آب پرتقال تازه باعث سرزندگی شما می شود.

برای کجا :
بهتر است از رنگ نارنجی در اتاق خواب استفاده نکنید چون آرامش را از فضا می گیرد، به جای آن نارنجی برای آشپزخانه و اتاق غذاخوری رنگ مناسبی است. چون اشتها را زیاد می کند و حسی صمیمی به فضا می دهد. اگر هم می خواهید فضای گرمی داشته باشید می توانید نارنجی را با لوازم قهوه ای هماهنگ کنید. اگر دنبال فضایی شادو سرزنده هستید، ترکیب نارنجی با آبی را امتحان کنید. فضای شما پتینه کاری شبیه دریای تابستانی خواهد شد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com