بازسازی ساختمان

دقت در طراحی فضای داخلی خانه

به فضای داخلی خانه به دقت نگاه کنید. ببینید کدام یک از آنها کاربرد پتینه بیشتری دارند. اگر به دنبال این هستید که فضای خانه بزرگتر به نظر برسد وقت آن رسیده که از وسایل و مبلمان غیر ضروری دل بکنید و آنها را از فضای داخلی خانه بیرون ببرید. جا به جا کردن مبلمان، ایجاد کردن فضای رفت آمد و حذف مبلمان های غیر ضروری، باعث خواهد شد تا فضای آپارتمان کوچک شما بزرگتر شود. هدف این است که تا حد امکان کف پوش خانه بیشتر در معرض دید باشد.

همه خانه مجموعه‌ای از همین حجم‌های کوچک است؛ حجم‌های کوچک دلگیر. اما هر مسئله‌ای راه‌حلی هم دارد. در این صفحات می‌خواهیم خیلی کوتاه هم راهکارهایی را برای چیدمان بهتر خانه‌های کوچک ارائه دهیم و هم شاید مهم‌تر از آن، بگوییم پتینه کاری چه کارهایی را نباید در چیدمان این خانه‌ها انجام داد.

دقت طراحی خانه

خطوط افقی و آبی رنگ در مبل ها و کوسن های آن، و همچنین منظره ای از آب طراحی منحصر به فرد یک شرکت طراحی امریکایی به نام شلتر آیسلند Shelter Island  است. علاوه بر این که این طراحی بسیار مدرن نیز هست. همچنین، کاغذ دیواری آموزش پتینه خاص و بامبوهایی که در خانه قرار داده شده، حس و حال تابستانی را تشدید کرده است. دقت کنید که سقف ها نیز با همان کاغذدیواری دیوارها پوشانده شده اند.

شاید شما هم از آن دسته کسانی باشید که دوست دارید وسایل دکوراسیون منزل تان را از میان ساده ترین ولی زیبا ترین آنها انتخاب کنید. همه ما خوب می دانیم که سادگی مغایرتی با زیبایی ندارد و با کمی دقت و خلاقیت هر کسی می تواند خانه ای بسیار زیبا و دلنشین را به دور از تجمل و زرق و برق داشته باشد. در این مطلب می خواهیم شما را با ۵ سبک دکوراسیون داخلی که طرفدار سادگی هستند آشنا کند. با ما همراه باشید.

با انتخاب رنگ می توان دانش کمی را در مسیری طولانی انتقال داد، چه از رنگ های خنثی استفاده کنید و چه از رنگ های جعبه ی مداد رنگی یا رنگ های روشن. قوانینی را که در ادامه آمده دنبال کنید تا بتوانید مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید.

اگر خودتان نمی توانید در انتخاب رنگ تصمیم بگیرید با یک طراح محلی، دکوراتور یا پتینه مشاور رنگ تماس بگیرید. آنها به شما کمک می کنند که فضای خود را بهتر و از نگاهی دیگر ببینید. چیدانه پیش از این شما را به مشاوره با طراحان رنگ شناس پتینه کاری دعوت کرده است. برای رنگ کردن نیز اگر فکر می کنید خودتان از عهده ی آن بر نمی آیید از حرفه ای ها بخواهید آن را برای شما انجام دهند.

اتاق خواب های ما اغلبِ اوقات دیوارهای شلوغی دارند، رختخوابمان معمولا نا مرتب است و بعضا وسایل زیادی روی زمین اتاق خواب وجود دارد. شاید وقتش رسیده به این اتاق رسیدگی و توجه کنیم. نمی گوییم اتاقتان را شبیه اتاق خواب های هتل پنج ستاره کنید، اما قاطعانه می گوییم کهاین مکان به آرام ترین و آرام بخش ترین مکان خانه تان تبدیل شود.

رنگ سبز آن قدر آرامش بخش و زنده است که آن را برای اتاق ها هم استفاده می کنند. این رنگ باعث تمدد اعصاب شما و ایجاد حس امیدواری در اعضای خانواده خواهد شد. به علاوه این رنگ به راحتی در هر خانه ای می نشیند. آموزش پتینه البته نباید فراموش کنید استفاده از سبز تیره و کدر درست برعکس سبز روشن شما را افسرده خواهد کرد.

فکر نکنید که همه چیز باید حتما سفید باشد. اگر رنگ‌ها را دوست دارید پس در آن‌ها زندگی کنید.! تعادلی از سفید و رنگ می‌تواند فضا را شادابتر کند. به جای اینکه رویکرد همه یا هیچ را پیش بگیرید یک دیوار را رنگی کنید. به این صورت فضا بزرگتر به نظر می‌رسد.

اگر می خواهید به  تزئین اتاق خود بپردازید بهتر است که در ابتدا فرش ها را انتخاب کنید . پتینه فرش وسیله ای از هر اتاق می باشد که به همه چیز اتاق ربط دارد و شما را در طراحی و

دکوراسیونخانه یاری می کند و کار را برایتان راحت تر خواهد کرد .( تا زمانی که فرش را نخریده باشید نمی توانید دیگر وسایل اتاق را خریداری کنید )
لیوس هم در این باره می گوید : هنگامی که ما مشغول طراحی و چیدمان یک اتاق می شویم در ابتدا فرش را انتخاب کرده و می اندازیم و بعد هم پرده اتاق را زده و در آخر دیگر وسایل را انتخاب می کنیم.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com