بازسازی ساختمان

رنگ زرد برای اتاق خواب

زرد برای اتاق خواب مناسب نیست چون ممکن است باعث بی خوابی شود. اما پتینه روی چوب این رنگ برای اتاق ناهارخوری و نشیمن و تمام فضاهای دیگری که در آن خانواده قرار است دور هم جمع شوند مناسب است و به فضای شما حس صمیمیت و دوستی می دهد. اگر دوست ندارید دیوارهای نشیمن را زرد کنید، می توانید یک گلدان پر از گل های زرد رنگ روی میز ناهار خوری بگذارید.مطمئن باشید همان کاربرد را خواهد داشت. زرد به راحتی با رنگ های دیگر هماهنگ می شود اما یکی از بهترین نمونه ها آبی است.این ترکیب ترکیب آسمان آفتابی است و زیبایی خیره کننده ای دارد.

رنگ زرد اتاق

از اتاق زیر شیروانی صرف نظر نکنید، این مکان اتاقی کوچک با سقفی کوتاه است که از پتانسیل های طراحی بالایی برخوردار است. فضا دادن و کمی خلاقیت، مثلاً استفاده از تختخواب یا مبل های کوتاه، این اتاق را بزرگ تر نشان می دهند.
7 -این ترفند قدیمی بسیاری از اوقات به کار می آید؛ از نظر فنی قرار دادن آیینه در اتاق باعث می شود که ابعاد آن بزرگ تر به نظر برسد. بنابراین در دو طرف

مبلماناتاق، مثلاً دو طرف تختخواب روی دیوارها، آیینه کار بگذارید؛ همچنین آموزش پتینه می توانید از یک آیینه گسترده و طولانی در سراسر آشپزخانه نیز بهره ببرید.

استفاده از ترکیب یک رنگ در اتاق ممکن است در روز و شب جلوه گوناگونی را به اتاق بدهد مثلا در نور نیمروز اتاق جور دیگری به نظر برسد و یا حتی استفاده از لامپ های مختلف با رنگ های مختلف تاثیر زیادی را در نمای اتاق خواهد گذاشت. به این ترتیب مثلا برای پارچه مبلمان خود باید رنگ مناسبی را انتخاب کنید که به این ترتیب انتخاب بهترین رنگ که منتاسب با نور اتاق باشد حتما بهترین راه حل برای لذت بردن شما از رنگ آمیزی اتاقتان می باشد.

آنچه قرار است کف، دیوراها و فضای خالی خانه را پر کند نه تنها معیاری برای سنجش ذوق و سلیقه صاحب خانه خواهد بود، بلکه به طور مستقیم با احساس آرامش و آسودگی خاطر اهالی خانه ارتباط داشته و به این ترتیب باید دقت بیشتری در انتخاب آنها شود. برای مثال یا کفپوشی که شما قرار است خانه خود را با آن فرش کنید می‌تواند دکوراسیون خانه‌تان را کلاسیک یا مدرن کند. بنابراین نخستین گام می‌تواند اجرای پتینه انتخاب کفپوش به ویژه رنگ آن باشد. اینجاست که داشتن اطلاعات دقیق از کاربرد کفپوش های تیره یا روشن اهمیت زیادی می‌یابد.

صبر کنید و کفه ترازوی محاسن را به نفع کفپوش های تیره سنگین نکنید. هنوز نکات دیگری درباره آنها باقی مانده که خواندنی است. اینکه کفپوش های روشن در کنار سایر محاسنی که دارند، فضای خانه شما را بزرگتر  پتینه کاری و دلبازتر نشان می‌دهند. ویژگی‌ای که می‌تواند این دسته از کفپوش‌ها را به گزینه ای بسیار مناسب برای

دکوراسیونخانه های کوچک و کم نور تبدیل کند.

 به طور کلی فرم و اندازه اتاق بچه باید بسته به استفاده کننده ء آن قابل انعطاف باشد. معمولاً مشکل اصلی خانواده ها این است که اتاق بچه مطابق با سلیقه پدر و مادر آماده می شود. استفاده از رنگهای متضاد در اتاق کودک ممکن است در  آموزش پتینه کاری بعضی از حالات برای او خیلی جالب باشد اما در مواقع دیگرکودک نیاز به رنگهای آرام بخش دارد. دانستن و رعایت این مسایل مستلزم آن است که مادران آموزشهای لازم در این زمینه را دیده و با شخصیت و روحیات کودک خود در سنین مختلف آشنا شوند.

کودکان به نقاشی و حجم سازی بسیار علاقمند می باشند و دوست دارند در وسایلی را که در اختیار دارند رنگی کنند، مثل نقاشی کردن روی دیوارهای اتاقشان.گاهی این مسئله باعث ایجاد اضطراب و نگرانی در خانواده ها می شود. اما باید پتینه روی چوب دقت نمود که کودکان را از انجام این کار نهی نکنیم.و فضای لازم را برای انجام این کار برای او فراهم کنیم.به طور کلی آشنایی با روانشناسی کودکان و چگونگی تزیین اتاق پتینه آنان مسئله بسیار مهمی است به طوریکه شاید بتوان گفت ارتباط بسیار زیادی بین تزیین اتاق کودک و اصلاح جامعه وجود دارد.

هنگام بازسازی و تعمیر خانه به تنها چیزی که در دکور تمرکز می کنیم احساسمان است نه اصول دکوراسیون. به همین دلیل به آن چیزی که انتظارش را داشتیم نمی رسیم. در این جا به چند نمونه از اشتباهاتی که در دکور سالن آموزش پتینه پذیرایی مرتکب می شویم اشاره کرده است.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com