بازسازی ساختمان

کفپوش اتاق نشیمن

درصورتی که تصمیم گرفته‌اید کفپوش اتاق نشیمن را تیره کنید، توصیه می‌کنم از رنگ‌های  پتینه روی چوب گرم برای مبلمان خود بهره بگیرید. این انتخاب فضایی دنج و پر از آسایش را برای شما فراهم می‌آورد. فراموش نکنید که بافت و گره‌هایی که در کفپوش ها وجود دارند نیز سهم مهمی در جلوه دادن به زیبایی محیط و انتقال احساس آرامش به شما خواهند داشت بنابراین بهتر است در هنگام خریداری کفپوش‌ها از انواعی استفاده کنید که درون آنها گره‌هایی به صورت تکراری وجود دارد.

میز کار ، میزبازی، وسایل بازی و تخت خواب کودک باید از مواد و وسایل طبیعی تهیه شده باشند نه از وسایل مصنوعی. زیرا بچه هابه طور مداوم در تماس مستقیم با این وسایل هستند. اصولا ً بچه ها خیلی زیاد عرق می کنند وگاهی برای مدت طولانی تن برهنه خود را به وسایل می چسبانند. گفته می شود بیماریهای سرطانی گاهی در اثر ارتباط تن برهنه کودک با وسایل و امکانات پلاستیکی و ایجاد تعریق بین پتینه آنها شکل می گیرد که ممکن است سالها بعدبروز کند. بهترین جنس برای وسایل کودک، وسایل چوبی هستند.

کفپوش اتاق نشیمن

برای شاد‌تر شدن فضا تا می‌توانید سراغ خطوط گرد (منحنی) بروید پتینه کاری و آیتم‌های زاویه دار را فراموش کنید. مثلا به انتخاب مبلمانی فکر کنید که فرم‌های منحنی با حاشیه و زوار گرد دارند. در مورد انتخاب میز، پیش دستی، صندلی‌ها و… همین فرمول را در نظر بگیرید. به طور کلی انتخاب لبه‌های گرد و منحنی کمک می‌کند تا فضای خانه شما شاد و دلنشین به نظر بیاید!

بهترین مکان برای تلویزیون دیوار خالی است. تلویزیون را در مقابل پنجره یا نزدیک پنجره قرار ندهید. زیرا هم برای بینایی شما مضر است و هم باعث می شود تصاویر را درست و واضح نبینید.فاصله بین تلویزیون و مبل ها بستگی به اندازه صفحه آموزش پتینه تلویزیون دارد.

کوسن ها جو آرام بخشی در سالن ایجاد می کنند. هنگام انتخاب کوسن ها باید بافت و رنگ آن ها با مبل هایی که دارید متناسب باشد. اگر پارچه مبل ها مخملی باشد پارچه های کتانی و نخی استفاده نکنید. برای مبل های کوچک کوسن های کوچک و برای مبل های بزرگ بالش ها و کوسن های بزرگ استفاده کنید.

بزرگ ترین اشتباه در دکور سالن پذیرایی متناسب نبودن اندازه مبل ها با اندازه اتاق است. وقتی برای سالن کوچک مبل های بزرگ به خصوص کاناپه بزرگ استفاده کنید اندازه اتاق کوچک تر نشان داده می شود. از کاناپه های بزرگ برای سالن های اجرای پتینه بزرگ استفاده کنید. برای سالن های کوچک یک عدد مبل دو نفره و دو عدد صندلی راحتی قرار دهید.

اتاق نشیمن و اتاق خواب : اتاق خواب همیشه به پنجره نزدیک تر است چون اتاق استراحت باید از در ورودی خانه کمی دور باشد.
اتاق نشیمن و آشپزخانه : می توانید این منطقه بندی را خودتان انتخاب کنید. اما با این حال بهتر است آشپزخانه به پنجره نزدیک تر باشد تا محیطی آرام بخش و پر نور برای آشپزی ایجاد کند.
اتاق نشیمن و سالن غذاخوری : در این دو اتاق باید به اندازه کافی فضا وجود داشته باشد.
اتاق نشیمن و اتاق کار : اتاق کار می تواند فقط یک گوشه از خانه را بگیرد. آن چه مهم است میزان نور مناسب برای این اتاق است.

یکی از مشکلاتی که در نقاشی دیوار زمانی که سقف خانه دارای بافت است، پتینه روی چوب ایجاد می شود این است که تقریبا غیر ممکن است که خط صاف و بدون تماس با سقف بوجود بیاید. برای این مشکل حرفه ای های رنگ از یک روش ساده استفاده می کنند. آنها با به کار بردن یک پیچ گوشتی در محل تقاطع سقف و دیوار خراش ایجاد می کنند. در این صورت است که در حین رنگ زدن گوشه دیوار رنگ اضافی وارد خراش ایجاد شده می شود و دیگر بافت سقف رنگی نمی شود.

سخن پایانی : به هر دلیلی که تغییر دکوراسیون می دهید حتما فصل را نیز در نظر بگیرید، چون می تواند در چیدن دکور به خوبی الهام بخشتان باشد. شاید هر فصل تغییر دکور دادن به نظر مشکل بیاید، اما وقتی ببینید تغییر های ارزان قیمت و کوچک چه تاثیرات بزرگی می گذارند شگفت زده خواهید شد. همچنین وقتی یکسال این کار را انجام بدهید می توانید دکور هر فصل را کنار بگذارید تا دوباره سال بعد  آموزش پتینه دیوار مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از این طیف آبی در دکوراسیون داخلی نشان داد آبی رنگ غمگینی نیست. با استفاده از طیف رنگ ساحلی در کنار این آبی ذهن به سمت منظره ای از اقیانوس و ساحل می رود. ترکیب رنگی فوق العاده که توانسته معنای آبی پتینه را تغییر دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com