بازسازی ساختمان

رنگ در فاکتور شادی خانه

رنگ مهم‌ترین فاکتور است که حس شادی را در خانه شما جاری می‌کند پتینه کاری بنابراین تا می‌توانید با رنگ بازی کنید. رنگ‌های انتخابی شما هم باید رنگ‌هایی تند و تیز با تناژ گرم باشند. رنگ‌های نارنجی، زرد، قرمز و سبز رنگ‌هایی هستند که برای القای حس شادی باید روی آن‌ها حساب باز کنید.

با همه تاکید روی رنگ‌های گرم و تند و تیز یادتان باشد جایی هم برای رنگ سفید در نظر بگیرید. رنگ سفید با همه آرامشی که در خودش دارد ترکیبی است از انواع رنگ‌هایی که وجود دارند اما به چشم نمی‌آیند! بنابراین سفید می‌تواند به تنهایی انرژی پنهان آموزش پتینه دیوار در همه این رنگ‌ها را منعکس کند. اگرمبلمانشما رنگی و طرح دار است حتما به کوسن‌های سفید برای چیدمان فکر کنید تا آرامش و نشاط را با هم داشته باشید.

رنگ فاکتور شادی

وقتی یک مبل ظاهر خوبی داشته باشد به این معنی نیست که حتما برای خانه شما مناسب است. هنگام انتخاب مبل ها برای این که مطمئن شوید درخور شما هستند حتما آن را امتحان کنید.

هیچ چیزی بدتر از این نیست که بعد از اتمام عملیات نقاشی دیوار به سراغ نوار چسبی که روی قرنیز زده اید بروید و بعد از جدا کردن نوار ببینید که قرنیز چوبی هم به رنگ آغشته شده است. برای اینکه این اتفاق نیفتد باید در زمانی که می خواهید پتینه چسب را به سطح مورد نظر بزنید به نکاتی توجه کنید. بعد از اینکه نوار چسب را به چوب قرنیز چسباندید، یک کاردک را به روی نوار بکشید و فشار دهید تا به خوبی بچسبد.

زمانی که قلموی آغشته به رنگ فراوان را استفاده می کنید، احتمال راه افتادن آموزش پتینه کاری و ریزش رنگ به سمت قسمت های پایینی و گوشه دیوار وجود دارد. برای جلوگیری از این مسئله قلمو را در فاصله ۲ سانتیمتری از سطح زمین بر روی دیوار بکشید تا رنگ اضافی آموزش پتینه را جذب کند. در حالی که رنگ قلمو تمام می شود، آن را بر روی گوشه دیوار و محل تماس با زمین بکشید. برای اینکه پوششی یکدست داشته باشید ممکن است مجبور شوید این کار را چندبار تکرار کنید ولی مراقب باشید رنگ اضافی با قرنیز یا گوشه های دیوار برخورد نکند.

پاییز یعنی رنگ های گرم و تیره تر. از رنگ هایی مانند زرد خردلی، خرمایی مایل به قرمز، و رنگی استفاده کنید. رنگ های طبیعت را نیز می توانید به این ترکیب اضافه کنید رنگ هایی مانند سبز، برنزی و قهوه ای. علاوه بر رنگ های طبیعی، دکور های الهام گرفته شده از طبیعت نیز این موقع از سال بسیار مورد استفاده اند.

این آشپزخانه چند رنگ به نظرتان با مزه نیست؟ با ترکیب رنگ های سبز، پتینه روی چوب آبی و صورتی، فضا شاد شده و استایلی برجسته به خود گرفته است. بعلاوه استفاده از چندین رنگ با هم فضا را برای خالقیت بیشتر می کند.

بهترین راه ایجاد یک تغییر بزرگ چیست؟ اتاق خود را با رنگی غنی مانند خاکستری تیره رنگ آمیزی کنید. در این مورد می بینید که خاکستری چقدر خوب با طیف های مختلف نارنجی ترکیب شده و اتاق خوابی آرامش بخش را پدید آورده اند.

یکی از رنگ های مناسب برای اتاق کودکان رنگ نارنجی می باشد. اگر چه از این رنگ به ندرت استفاده می شود اما این رنگ یکی از مناسب ترین رنگ های اتاق کودک به شمار می رود. این رنگ به رنگ گرم و دوستانه و جوان شهرت دارد و موجب پتینه افزایش اعتماد به نفس, برونگرایی و استقلال در کودکان می شود. همچنین این رنگ حس ارتباطات و همکاری در کودک را تقویت می کند.

رنگ اتاق کودک باید براساس روحیات کودکانه انتخاب شود. همچنین بهترین رنگ برای اتاق خواب کودکان ترکیبی از رنگ های سرد و گرم است.

اگر در خانه فضایی ایجاد کرده اید که از آن لذت می برید، بیشتر به تمیز نگه داشتن و هماهنگ بودنش تمایل نشان می دهید. بسیاری از طراحان حرفه ای توصیه می کنند میز غذا خوری را حتی وقتی غذا هم نمی خورید چیده و ست نگه دارید. این کار باعث می شود میز تبدیل به جایی برای آموزش پتینه گذاشتن لباس و وسائل بی ربط نشود. یک میز شلوغ کل خانه را پریشان نشان می دهد.

نمی خواهم بگویم که تمیز کاری کار مورد علاقه شان است، اما کسانی که پتینه کاری خانه شان بی عیب و نقص است راهی پیدا می کنند تا این کار برایشان قابل تحمل شود. مثلا وقتی ظرف ها را می شویید با گوشی برای خود آهنگ های مورد اجرای پتینه علاقه تان را پخش کنید. هنگام تمیز کاری خانه برای خود یک کتاب صوتی یا پادکستی جذاب پخش کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com