بازسازی ساختمان

سرامیک در سایز های مختلف

در طرح های لی لی یا پله ای از سرامیک هایی در دو سایز مربع و دو رنگ استفاده می شود. پتینه کاری مربع های بزرگ که به صورت پله ای کنار هم قرار دارند، فضایی را برای قرار گرفتن مربع های کوچکتر فراهم می کنند که تقریبا ظاهری پولکی شکل ایجاد می کند. این الگو در خانه هایی با عناصر سنتی مانند روشویی های قدیمی سفید رنگ برای ترکیب سبک سنتی و کلاسیک بسیار مناسب هستند.

سرامیک

قطعا، یک قالیچه با الگوی کلاسیک می تواند منظره زیبایی را در راهرو ورودی خانه ایجاد کند، اما آیا می توانید آن را از لک شدن یا هر گونه آسیبی برای همیشه جلوگیری کنید؟ اگر نمی خواهید از قالیچه برای این قسمت از خانه استفاده کنید، می توانید مانند تصویر بالا از سرامیک های حاشیه دار استفاده کنید .

دیوارهای خالی اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و … یکی از مواردی است که می تواند دکوراسیون داخلی خانه تان را کسل و خسته کننده کند. اما نگران نباشید، با چند راه ساده می توانید دیوارهای ساده خانه تان را جذاب و هنر کنید./ پتینه کاری

چه کسی می‎گوید که تقویم نمای هنری به خانه نمی‎دهد؟ برای ایجاد این اثر هنری تقویم را روی یک قاب زیبا قرار دهید، سپس در کنار این تقویم به همان ابعاد تابلویی که برای تقویم استفاده شده عکسی را درون قاب بزرگ بگذارید و نصب کنید. برای اینکه مجبور نباشید ماه به ماه تقویم را تغییر دهید، تقویمی پیدا کنید که همه‎ی ماه‎های آن روی یک صفحه باشد.

بهترین رنگ برای دیوارهای حمام و سرویس بهداشتی همان رنگ سفید قابل شستشو است. برای تزیین دیوار حمام می توانید از کاشی های مات سفید یا پوشش های مخصوص حمام که طرحدار هستند استفاده کنید. همچنین یک قفسه بزرگ عمودی روی دیوار نصب کرده و تمام لوازم بهداشتی تان را داخل آن قرار دهید.

دیوار اتاق خواب تان را به رنگ لیمویی روشن کنید. برای روتختی، روبالشی و رو مبلی درون اتاق خواب از پارچه ای با ترکیب رنگی لیمویی و آبی روشن استفاده کنید. برای جلوگیری از یکدست شدن فضا برای فرش اتاق خواب تان از آبی آسمانی استفاده کنید./ پتینه کاری

اگر برای تمام قسمت های آشپزخانه ار رنگ سفید استفاده کرده اید، اضافه کردن رنگ آبی پر رنگ و نارنجی یکی از بهترین ایده ها برای این آشپزخانه است. بهتر است دیوار قسمت اوپن آشپزخانه تان را آبی رنگ کرده و برای صندلی ها از رنگ نارنجی پرتقالی استفاده کنید.از تعداد متنوعی از جعبه‎ها برای قرار دادن گیاهان رو و یا داخل آن استفاده کنید، هوشمندانه است نه؟! گیاهان خود را به صورت گروهی در کنار هم قرار دهید تا یک حس جذب کننده ایجاد شود و چنین چیزی یک استراتژی عالی برای زمان آب دهی و مدیریت زمان است.  تکه ای از دیوار اتاق تان را در نظر بگیرید. نوارهای رنگی را در سایزهای یکسان ببرید. این نوارها را به صورت قاب عکس های رنگی در فاصله های منظمی روی دیوار اتاق تان بچسبانید و تمام عکس هایی که از پتینه کاری آنها خاطره دارید را داخل این قاب های رنگی بچسبانید.

به دنبال افت بیشتر دما، توجه‎ خود را به داخل خانه با جابجایی مبلمان خود معطوف کنید. اگر یک شومینه دارید، وسایل مختلف و مبلمان خانه‎ خود را به سمت مرکز اتاق بکشانید و آن‎ها را رو به شومینه برگردانید تا یک نقطه‎ی دنج برای جمع شدن در شب‎های زمستان فراهم کنید. استفاده از بالشت‎ها حتی بدون زیاد کردن آتش باعث افزایش گرمای محیط می‎شوند.

با اضافه کردن رنگ‎های شاداب و دلگشا به فضای اتاق نشیمن تان، از دل گرفتگی‎های زمستانی دوری کنید. یک رو انداز شاد یا یک بالشت برجسته‎ الگو دار در این زمینه، به دکوراسیون شما کمک خواهد کرد و مطمئن خواهید شد که فضای داخلی خانه شما سرد و خشن، نظیر فضای بیرون از پنجره‎ها به نظر نمی‎آیند. در ضمن این عناصر رنگی روشن نیز می‎توانند تا تابستان و بهار زینت دهنده دکوراسیون داخلی خانه تان باشند.

خیلی سریع دستی به سر و روی اتاق خواب خود بکشید و با استفاده از رو تختی‎های طرح دار آن را برای زمستان آماده کنید. استفاد از رو اندازهای کشمیر شیک و بالشت‎های نرم مخملی باعث شده است این اتاق خواب یک پناهگاه دنج برای در امان ماندن از بادهای سخت زمستانی باشد.کفپوش هایی مانند پارکت های چوبی، حسی بسیار عالی و توام با آرامش را برای اهالی خانه به ارمغان می آورد. این پتینه کاری کفپوش ها برای زمستان مناسب نیستند و شما می توانید با استفاده از یک قالیچه کرک دار، فضای درونی خانه تان را زمستانی کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com