بازسازی ساختمان

خالی ماندن دیوار نشیمن

برای جلوگیری از خالی ماندن دیوار اتاق نشیمن می‎توان آن را با کلکسیونی از تصاویر کوچک پر کرد. مثلا پتینه تصاویری آرامش‎ بخش متناسب با رنگ دیوار را انتخاب کنید. نکته مهم در انتخاب این قاب ها این است که باید سعی کنید انسجام تصاویر رعایت شود، مثلا قاب‎ها را طوری انتخاب کنید که در دو اندازه‎ی مختلف باشند که بتوان الگویی شبکه‎ای روی دیوار ایجاد کرد.

دیوار

به مغازه کاغذ دیواری فروشی بروید و از انها تکه های ته مانده رول های کاغذی دیواری را خریداری کنید. حتما رنگ کاغذ دیواری را با توجه به رنگ دکوراسیون اتاق تان انتخاب کنید. کاغذ دیواری را در اندازه های مختلف بریده و در قسمت های مختلف دیوار اتاق خواب تان بچسبانید./ پتینه کاری

دیوار راهرو ورودی یکی از مهم ترین قسمت ها در خانه است و می توانید آن را با یک ترفند زیبا تزیین کنید. برای تزیین آن می توانید از یک ساعت بزرگ، یک میز باریک که روی آن را آباژور و یک تابلو زیبا پر شده باشد تزیین کنید. همچنین حتما یک صندلی تکی را در کنار این میز قرار دهید. اگر تمایل داشته باشید می توانید در زیر این میز چند سبد بزرگ قرار داده و یک سری از لوازم اضافی تان را داخل آن قرار دهید.

در این تصویر نیز روش جدید از استفاده کاشی دیواری در طراحی آشپزخانه را می بینید. کاشی های شش ضلعی را در دیوارپوش سرویس بهداشتی دیده اید و حالا راه خود را به دکوراسیون آشپزخانه باز کرده اند. اشکال هندسی مانند آنچه مشاهده می کنید حتی اگر دارای الگوهای نامنظمی باشند که تکرار شده اند نیز ظاهر زیبایی دارند.
کاشی های هندسی در محیط آشپزخانه به دلیل اینکه مشابه الگوهای خطی عمل می کنند، پتینه هماهنگی به وجود می آورند. با این روش می توانید رنگ های متفاوتی را نیز بدون اینکه با هم تداخل داشته باشند، به دکوراسیون آشپزخانه وارد کنید. خطوط ایجاد شده از ملات بین کاشی ها، طبیعت اشکال هندسی را برجسته تر نشان می دهند در این تصویر نیز روش جدید از استفاده کاشی دیواری در طراحی آشپزخانه را می بینید. کاشی های شش ضلعی را در دیوارپوش سرویس بهداشتی دیده اید و حالا راه خود را به دکوراسیون آشپزخانه باز کرده اند. پتینه اشکال هندسی مانند آنچه مشاهده می کنید حتی اگر دارای الگوهای نامنظمی باشند که تکرار شده اند نیز ظاهر زیبایی دارند.
کاشی های هندسی در محیط آشپزخانه به دلیل اینکه مشابه الگوهای خطی عمل می کنند، هماهنگی به وجود می آورند. با این روش می توانید رنگ های متفاوتی را نیز بدون اینکه با هم تداخل داشته باشند، به دکوراسیون آشپزخانه وارد کنید. خطوط ایجاد شده از ملات بین کاشی ها، طبیعت اشکال هندسی را برجسته تر نشان می دهند و تضاد ایجاد شده باعث می شود رنگ خود را بهتر نشان دهد.

با تکنولوژی پیشرفته و انتخاب های متعدد از متریال های گوناگون خوب است که تجربه طراحان در زمینه استفاده از بافت های مختلف را ببینید. بافت هایی مانند الوار چوب مصنوعی یا طبیعی،رگه های خاص سنگ طبیعی یا سطح بتنی پرداخت نشده، سطوح مات یا چاپ شده در دکوراسیون آشپزخانه دیده اجرای پتینه خواهند شد. تنوع در بافت می تواند از نظر ظاهری و بصری باشد و یا با حس لامسه ایجاد شود. و تضاد ایجاد شده باعث می شود رنگ خود را بهتر نشان دهد.

مشکل دیگر در خانه های ما ایرانی ها، وجود الزامی یک دست مبلمان کامل در اتاق نشیمن و پذیرایی است. در خانه های بیشتر ما حتما یک دست مبل کامل هفت نفره پیدا می شود در حالی که مساحت خانه از ۸۰ یا ۷۰ متر هم کمتر است. پتینه خیلی از ما فکر می کنیم باید مبل ها را به صورت یک دست و کامل تهیه کنیم غافل از این که هر مبلی برای نمای بهتر به فضا و مکان مناسبی نیاز دارد. باید ببینید تا باور کنید که یک مبل راحتی 3 نفره به تنهایی می تواند خانه را بسیار زیباتر کند.

اگر شما جزو دسته کسانی هستید که رنگ های تند و یکدست شما را کلافه نمی کند پیشنهاد می کنیم رنگ زرد پررنگ و لیمویی را با هم ترکیب کنید. برای دوری از کسل کننده کردن فضا، بیشتر از رنگ لیمویی و کمتر از رنگ زرد پررنگ استفاده کنید، اجرای پتینه به طور مثال کاغذ دیوار، کفپوش و پرده ها بهتر است به رنگ لیمویی و رو تختی به رنگ زرد پررنگ باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com