بازسازی ساختمان

اسفتج مخصوص پتینه کاری

برای این کار شما به اسفنج سوراخ دار سفت که مخصوص پتینه کاری است و مقداری رنگ دلخواه تان نیاز دارید. بهترین رنگ برای کارهای پتینه رنگ های آکرلیک است. پایه این رنگ ها چون آب هستند نیاز به زمان بسیاری برای خشک شدن ندارند. اگر رنگ بسیار سفت است آن را با کمی آب رقیق کرده و اسفنج را درون رنگ فرو ببرید تا سطح بیرونی اسفنج آغشته به رنگ شود. اسفنج را روی سطح دیوار تان به صورت ضربه ای بزنید. با این کار بعضی جاها پررنگ و بعضی جاها کمرنگ می شوند و نمای زیبایی به ستون خانه تان می دهند.

پتینه کاری

تعجبی ندارد که با پیشرفت های جدید در زمینه کاشی دیواری، بسیاری از صاحب خانه ها به دنبال استفاده از کاشی در تمام سطح دیوار آشپزخانه خود به جای استفاده بین کابینت ها هستند تا فضایی خلق کنند که زیبایی بیشتری داشته باشد. پتینه کاشی دیواری رویدادی جدید در دکوراسیون نیست بلکه از سنت های قدیمی است که پیش از گزینه های دیگر به کار برده می شد. آنچه باعث جدید بودن و جذابیت بیشتر کاشی دیواری می شود این است که آن را در تمام سطح دیوار آشپزخانه مورد استفاده قرار دهید. هر چند بسیاری از طراحان اگر کارفرما پیشنهادهای دیگری را بپذیرد، ترجیح می دهند از کاشی استفاده نکنند ولی ما آن را پیشنهاد می کنیم.

5 – جاکفشی که به اندازه کافی جا ندارد. کفش ها هم به طور فصلی عوض می شوند و باید کفش فصل های دیگر را در یک جایی که دم دست هم باشد، انبار کرد. اگر پایه تخت بلند است، برای زیر آن سفارش ساخت یک طبقه سراسری بدهید و کفش ها را بسیار مرتب و تمیز در آنجا بچینید لبه ای چین دار برای روتختی خود بدوزید تا روی این فضا را بپوشاند.

اگر کابینت های آشپزخانه شما آبی و از جنس گلس ( مدلی از کابینت که این روزها طرفداران بسیاری دارد ) هستند، پیشنهاد می کنیم برای ترکیب رنگی از رنگ های طوسی و سفید چرک استفاده کنید. به طور مثال می توانید کانتر وسط آشپزخانه تان پتینه را به رنگ طوسی و با روکش گلس سفید چرک انتخاب کنید.

قابلمه ها و ماهی تابه ها از جمله وسایلی در آشپزخانه هستند که جای زیادی اشغال می کنند و به دلیل استفاده ی روزانه از آن ها، باید بهترین و راحت ترین مکان را برایشان در نظر گرفت. یکی از روش های نگهداری این ظروف، به خصوص وقتی فضای کمی در اختیار دارید، آویزان کردن آن ها است. سبک دکوراسیون منزل شما هرچه که باشد؛ مدرن، روستیک، کلاسیک یا هر سبک دیگری، نظم دادن به قابلمه ها و ماهی تابه ها به صورت آویز می تواند فضای آشپزخانه ی شما را گرم و دلپذیر کند.

یک بشقاب بزرگ را روی میز ناهارخوری تان بگذارید. درون این بشقاب را با پوشال های رنگی پر کنید. ظرف های شیشه ای مختلف را روی این پوشال ها قرار دهید. درون این طروف را با شمع و تخم مرغ های رنگی کوچک پر کنید.

چند تنه درخت که خشک شده اند را جمع کنید و درون آن را به آرامی و احتیاط با مته سوراخ و خالی کنید. با مداد طرح قلب را روی بدنه آن کشیده و با اره مویی به آرامی آن را درآورید. یک جاشمعی ساده را درون این تنه درخت بگذارید و شمع ها را پتینه روشن کنید. این یکی از بهترین ایده ها برای تزیین دکوراسیون داخلی با شمع های قلبی شکل است.

شیشه های سس و مربا را که خالی شده است دور نریزید. آنها را کاملا بشویید و بگذارید کاملا خشک شوند. روی یک تکه کاغذ طرح قلب را کشید و ببرید. پشت این قلب کاغذی یک تکه چسب چسبانده و روی شیشه سس بچسبانید. تمامی سطح شیشه را به چسب مایع آغشته کنید و اکلیل را روی همه جای شیشه بریزید و بگذارید تا خشک شود. بعد از خشک شدن روی اکلیل ها اسپچری کیلر ( براق کننده ) بزنید تا اکلیل ها کاملا ثابت شوند. در انتها قلب کاغذی را از روی شیشه جدا کنید. برای زیبایی بیشتر دور لبه شیشه یک روبان رنگی زیبا ببندید.

یک اثر هنری زیبا در بالای طاقچه می تواند از نظر استایل، شیکی و اندازه با شومینه و طاقچه ارتباط برقرار کند. برای یک استایل گیراتر، دو چیز شبیه به هم را با هم ارتباط دهید. اندازه‎ اثر هنری شما باید نسبتا پر کننده‎ فضا باشد. اگر یک اثر هنری بسیار کوچک باشد آن را با همراه یکسری لوازم دیگری که آویزان می‎شوند منظم کنید. اینجا یک نقاشی از محیط روستایی به خوبی با فضای اطراف شومینه که حالت قدیمی پتینه و روستایی دارد، ارتباط برقرار کرده است. ارتفاع تابلوی نقاشی تا سقف می‎رسد و زیادی کوچک حس نمی‎شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com