بازسازی ساختمان

لوازم پتینه و شابلون

از مغازه هایی که لوازم پتینه دارند به راحتی چند شابلون بزرگ دیواری خریداری کنید. کا با این شابلون ها بسیار ساده است. شابلون ها را روی دیوار بچسبانید و فیکس کنید. قلمو را درون رنگ غلیط فر برده و با ضربات عمودی روی سوراخ های شابلون ضربه بزنید تا رنگ از ان عبور کند، بعد از خشک شدن شابلون را از روی دیوار بردارید.

برای داشتن یک خانه دلباز، ساخت خانه مهم نیست، مهم این است که چقدر در انتخاب و چیدمان وسایلتان دقیق و درست رفتار کنید. در این مطلب با تعدادی از نکات مهم در چیدمان خانه ها و فضاهای کوچک آشنا می شویم که توجه به آن ها می تواند به میزان زیادی جلوی ایجاد خطاهای بزرگ و کوچک در انتخاب و چینش وسایل را بگیرد. حتما می دانید که بسیاری از واحدهای آپارتمانی کوچک در ایران از معماری داخلی مناسبی برخوردار نیستند؛ اما چیزی که قضیه را بغرنج تر می کند انتخاب نادرست اسباب و لوازم و خطاهای بزرگ در چیدمان آن هاست/ پتینه کاری

لوازم پتینه

یک اتاق غذاخوری سبز پوش در یک خانه که دیوارهای آن با رنگ سبز زیتونی روشن رنگ آمیزی شده و پرده های بلند با ترکیب رنگی سبز و سفید در آن آویخته شده است، روحیه شما را بسیار تغییر خواهد داد. برای تکمیل دکوراسیون داخلی بهتر است برای صندلی ها از روکش مخمل آبی روشن استفاده شود.

چند جاشمعی شیشه ای تهیه کنید. با رنگ های اکلیلی مسی رنگ سزح بیرونی آنها را رنگ کنید. چند برگ کوچک پاییزی جمع آوری کرده و با کنف دور این جاشمعی ها بپیچید. از این جاشمعی ها به عنوان پایه های کدو تنبل مینیاتوری استفاده کنید./ پتینه کاری

3 – امروزه برای زیبایی بیشتر فضا و مدرن به نظر رسیدن، میزهای تلویزیون باریک و شیشه ای و ساده شده اند. اما اگر فضای انباری محدودی دارید، ترجیحا میزی برای زیر تلویزیون خریداری کنید که کمد، کشو و قفسه داشته باشد تا بسیاری از وسایل را در آنجا جای دهید. برای این که جلوه خوبی هم داشته باشد، رنگ آن را با رنگ دیوار یکسان انتخاب کنید.

اگر کابینت های آشپزخانه شما ام دی اف به رنگ قهوه ای متوسط است، بهترین رنگ برای ایجاد یک ترکیب رنگی زیبا، رنگ سبز صدری روشن است.برای این ایده بهتر است برای کابینت های بالا از رنگ قهوه ای متوسط و برای کابینت های پایین از رنگ صدری روشن استفاده کنید.

با نصب تعدادی قلاب بر روی بخشی از دیوار، می توانید یک فضای مرده را به فضایی کاربردی تبدیل کنید. می توانید برای اینکه به دیوار آسیبی نرسد، صفحه ای را به دیوار نصب کرده و قلاب ها را روی آن بزنید و محکم کنید. سعی کنید صفحه ای انتخاب کنید که بتواند به زیباتر شدن دکوراسیون شما کمک کند.بلوک های سیمانی را روی هم قرار دهید و درون آن را با خاک مخصوص باغچه پر کنید. برای زیباتر کردن این باغچه بلوک های سیمانی کوچک پتینه کاری را در جاهای مختلف بگذارید و درون هر کدام را با یک گیاه کوچک پر کنید.

برای اینکه به آینه‎ی بالای شومینه ظاهری جدید ببخشید، سعی کنید یک آینه‎ کوچکتر را روی یک آینه‎ بزرگتر قرار دهید. یک آینه‎ی ساده‎ی بزرگ را بالای فضای شومینه‎ خود آویزان کنید و سپس یک آینه‎ دکوری، کوچکتر در جلوی آن قرار دهید. این ترفند فضای اتاق نشیمن تان را بزرگتر می کند.از آنجایی که خانواده‎ شلوغی دارم همیشه دنبال راه‎ حل‎های عملکردی برای اتاقی هستم که قبل از ورود به خانه باید لباس‎های کثیف آنجا پتینه کاری در آورده شود یا کفش‎ها تمیز شود. بیشتر دنبال راه حل برای فصل‎های سرد هستم، زمانی که مقدار لوازم جانبی چند برابر می‎شود. گروهی از جعبه‎ها را زیر نیمکت و یا به حالت عمودی قرار داده و آن‎ها را با لوازم ضروری زمستانی خود را پر کنید.همانطور که نحوه پوشش شما برای فصل زمستان نسبت به تابستان تغییر خواهد کرد، فضای ناهار خوری خود را برای فصل زمستان با پوشاندن صندلی‎ها با کاورهای ساده به فضایی دنج و زیبا تبدیل کنید. صندلی‎های دارای کاور استایل و گرما را به این اتاق ناهارخوری خنثی اضافه می‎کنند. همچنین ویژگی دیگر این کاورها این است که به راحتی برداشته می شوند.

ظروف چینی سفید را در کنار هم قرار دهید تا نشانی از زیبایی زمستان را داخل خانه‎ خود بیاورید. ظروف سفید روشن در این کمد مشکی رنگ که در پشت آن کاغذ دیواری‎های طرح دار زیبا به چشم می‎خورد، بسیار متمایز هستند. در بین پتینه کاری این ظروف سفید سعی کنید از ظروف نقره ای هم استفاده کنید تا درخشش برف را برای تان تداعی کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com