بازسازی ساختمان

افت بیشتر دما در خانه

به دنبال افت بیشتر دما ، توجه‎ خود را به داخل خانه با جابجایی مبلمان خود معطوف کنید. اگر پتینه کاری یک شومینه دارید، وسایل مختلف و مبلمان خانه‎ خود را به سمت مرکز اتاق بکشانید و آن‎ها را رو به شومینه برگردانید تا یک نقطه‎ی دنج برای جمع شدن در شب‎های زمستان فراهم کنید. استفاده از بالشت‎ها حتی بدون زیاد کردن آتش باعث افزایش گرمای محیط می‎شوند.

دما

خیلی سریع دستی به سر و روی اتاق خواب خود بکشید و با استفاده از رو تختی‎های طرح دار آن را برای زمستان آماده کنید. استفاد از رو اندازهای کشمیر شیک و بالشت‎های نرم مخملی باعث شده است این اتاق خواب یک پناهگاه دنج برای در امان ماندن از بادهای سخت زمستانی باشد.

اگر تخت شما فلزی است برای تزیین سرتخت بهتر است از این ایده استفاده کنید. یک پارچه نسبتا ضخیم را روی قسمت فلزی بالای تخت پهن کنید. برای ثابت نگه داشتن این پارچه از دو طرف پارچه روبان های رنگی رد کرده و به دو طرف قسمت فلزی بالای تخت گره بزنید. بهتر است طرح پارچه ای که انتخاب می کنید متناسب با رنگ دکوراسیون اتاق خواب تان باشد.

یک میز کشو دار به سبک مدل های دهه ی 20، به همراه کشوهایی که روکش دسته آن ها از پوست بز ساخته شده است به خوبی با پلت رنگی خنثی که به چشم می خورد هماهنگی دارد. صندلی که به چشم می خورد یک هدف خاص برای خود، طبق گفته ی الکس دارد “هر زنی نیاز به یک صندلی برای قراردادن کیف خود روی آن دارد.”

برای تزیین طاقچه اتاق تان یک ظرف پر از کدوهای کوچک را روی طاقچه بگذارید. یک ریسمان به دو سر طاقچه تان نصب کرده و به آن برگ های پاییزی را آویزان کنید. با نوارهای چوبی یک آینه مانند خورشید درست کرده و آن را به دیوار طاقچه تان آویزان کنید.

زمان انتخاب رنگ‎های تاکیدی دو روش وجود دارد که به انتخاب رنگ‎هایی که به هم می‎آیند، کمک می‎کند. یک شیوه انتخاب رنگ‎های تاکیدی حالت کنتراستی دارند (رنگ‎هایی را پیدا کنید که در چرخه‎ رنگ در جهت روبروی هم قرار دارند، نظیر سبز و قرمز)، و شیوه‎ دوم انتخاب رنگ‎های همگون است (رنگ‎هایی که در چرخه‎ رنگ نزدیک به هم هستند، نظیر نارنجی و زرد، و استفاده از سایه‎های مشابه همان رنگ). گزینه‎ی کنتراست پتینه کاری برای ایجاد یک نوع حس درام، خوشی و تاثیر بسیار، عالی می‎باشد. گزینه‎ همگون برای به دست آوردن یک حس آرامش، سکون و تسکین دهنده کامل است.

دانستن این که چه چیزی در سر جای خود قرار بگیرد و چه چیزهایی باید تغییر کنند، اولین قدم در تغییرات این اتاق بود. چوب هایی که از جنس بلوط بودند در فرم مناسبی قرار داشتند پس سر جای خود ماندنی شدند. طراحی مناسب و جدیدی از اسباب و وسایل منزل ،در ایجاد زیبایی در ابعاد مختلف اهمیت زیادی دارد . اسباب منزل که با خطوط صاف و در یک راستا در سر جای خود قرار گرفته اند ، طراحی اروپایی را در نظر ما زنده می کند از طرفی دیگر ترکیب رنگ ها به اتاق روح تازه ای می دهد .

بدون باقی ماندن هیچ ردی از آن اتاق بی روح و قدیمی ، هم اکنون دفتر کاری بی نظیر و با قابلیت های بسیاری پدید آمده است . دیوار ها که به رنگ آبی هستند ، سکوت را به آن اتاق شلوغ و پر سروصدا تزریق می کند و حباب هایی ( شیدهای سقفی سفید رنگ ) از رنگ های سفید ، آن را پر از انرژی می کند . قفسه هایی که به دیوار ها چسبیده اند باعث می شود که شما هر چیزی را در هر لحظه ای که نیاز داشتید ، در کنار خود حاضر ببینید.

با این ترفند‎ها ظاهر آن را بهتر کنید : پرده‎هایی آویزان کنید که تا کف اتاق برسند و پشت تخته‎ی بالای تخت را بگیرند. اگر ظاهر مدرن را می‎پسندید از تخت‎های پلت فرمی شکل ( تخت هایی که بدون تخته‎ی پشت تختی و تقریبا پتینه کاری با ارتفاعی کم از زمین هستند ) استفاده کنید که تخته‎ی پشت تختی آن‎ها آنقدر پایین است که زیر قاب دور پنجره برسد.

برای این ایوان بسیار بزرگ و باریک باید صندلی هایی را به صورت تک تک در گوشه های آن قرار داده و بالش های سیاه رنگی را روی آنها بگذاریم.ایوانی که برای این کار استفاده می شود بهتر است نور زیادی داشته باشد. بهتر است از صندلی های پتینه کاری بسیار سبک وزن استفاده کنید که به راحتی به جاهای مختلف ایوان قابل انتقال باشند .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com