بازسازی ساختمان

نحوه پوشش دیوار در ساختمان ها

همانطور که نحوه پوشش شما برای فصل زمستان نسبت به تابستان تغییر خواهد کرد، پتینه کاری فضای ناهار خوری خود را برای فصل زمستان با پوشاندن صندلی‎ها با کاورهای ساده به فضایی دنج و زیبا تبدیل کنید. صندلی‎های دارای کاور استایل و گرما را به این اتاق ناهارخوری خنثی اضافه می‎کنند. همچنین ویژگی دیگر این کاورها این است که به راحتی برداشته می شوند.

پوشش

رنگ سبز به همراه اشکالی مثل برگ ها و گل ها هر دو ظاهری به شکل نقاشی به اتاق نشیمن می دهند. از این برگ ها می توانید برای رویه مبلمان استفاده کنید. پرده هایی به مدل عثمانی در دیواری به رنگ کرم رنگ با یک ته رنگ زرد مایل به سبز این فضا را کامل تر می کند. اگر رگه های مشکی به این رنگ بندی افزوده شود یک حالت پیچیدگی خاصی به این فضا می دهد.

درست نظیر خانه، در دفتر کار نیز اولین سوالی که به ذهن فردی که میزبان است خطور می کند این است که ” افراد مختلف قرار است کجا بنشینند؟” وجود یک محل نشیمن راحت بسیار مهم بود تا بواسطه آن به جسیکا اجازه دهد میزبان جلسات غیر رسمی با بازدیدکنندگان، در دفتر خود باشد تا آنکه در یک اتاق کنفرانس رسمی با آن ها جلسه داشته باشد. وجود این مبل خاکستری رنگ به همراه صندلی باعث می شود پتینه کاری یک نوع حس صمیمیت در فضا جاری باشد. جسیکا می گوید “من یقینا دختری اهل کالیفرنیا هستم، ولی من در ساحل شرقی به کالج رفتم و عاشق آن جذبه ی دوران قدیم هستم. من فکر میکنم که تزئین محیط با چیزهای قدیمی از تاریخ افتاده به نظر می آید، و استفاده از چیزهای جدید آنقدر ها جالب نیست- شما به هردوی آن ها نیاز دارید.” برای تزیین دیوار اتاق کار از نقاشی کارتونی New Yorker که اندازه بسیار بزرگی داشت استفاده کردیم.

قسمتی از اتاق خواب به عنوان دفتر کار در نظر گرفته شده است. دیوارهای این اتاق کرم تیره و برای کف هم از موکت قهوه ای تیره استفاده شده است. کار کردن در خانه خودش به تنهایی خسته کننده است و اگر شما بخواهید در همچین مکانی کارهای تان را انجام دهید خستگی تان چند برابر می شود.

درب های فلزی شیشه های مربا و سس را دور نیندازید. آنها را جدا کرده و یک کدو تنبل زیبا درست کنید. مانند شکل بالا تمام این درب ها را با تکه پارچه های به هم وصل کنید. برای چوب کدو تنبل هم از چوب دارچین استفاده کنید.

زمان انتخاب رنگ‎‎های پایه‎، جدا از عناصر سیاه و سفید محض، آن‎ها باید اندکی رنگ‎های خاموش و تیره باشند. دلیل آن این است که این نوع رنگ‎ها به خوبی، هم با رنگ‎های خنک و هم با رنگ های گرم جفت و جور می‎شوند. این باعث می‎شود در نهایت انعطاف پذیری عالی در دکوراسیون شما به وجود آید، بنابراین اکثریت فضای خانه‎ی شما تا سالیان سال حتی اگر پالت رنگی شما اندکی فرق کند، حس و حال تازگی خود را حفظ می‎کند. یک رنگ پایه‎ خاموش بسیار انعطاف پذیر است، شما می‎توانید اغلب اوقات کل پالت رنگی خود را، بدون نیاز به دوباره رنگ کردن، تغییر رنگ کف اتاق‎ها، یا تغییر قطعات بزرگ خانه‎ خود، عوض کنید. این باعث می‎شود تطبیق پذیری فضای خانه از نظر رنگی برای مدت طولانی حفظ شود و جا برای الهامات رنگی جدید وجود داشته باشد.

به یک مبل راحتی کوچک کنار پنجره با یک کاور رنگی جذابیت ببخشید. در انتخاب رنگ نیاز پتینه کاری به کمک دارید؟ دنبال رنگ غالبی بر روی جلد‎های کاغذی کتاب‎ها یا برآمدگی کتاب‎ها در قفسه‎ی کتاب خود باشید و در کاور خود آن را تکرار کنید.

جمع کردن مبلمان در یک طرف اتاق نظیر بازی الاکلنگ تنها با یک نفر است. اما به دست آوردن توازن هم به این معنی نیست که شما باید کاملا همه چیز را به صورت قرینه‎ی هم قرار دهید. قرار دادن یک مبل دو نفره در یک طرف را می‎توان با قرار دادن دو صندلی به عنوان مثال در طرف دیگر توازن بخشید.

این ایوان بزرگ در یک فضای باز بسیار وسیع واقع است که منطقه ای مناسب برای استراحت و سرگرمی می باشد و بهتر است در این ایوان یک سرویس میز ناهارخوری و مبل و صندلی هایی زیبا قرار دهید و از خوردن غذا در این مکان لذت ببرید.پتینه کاری فضایی مناسب برای روزهای تابستانی که با کنار زدن پرده ها می توانید این نور و روشنایی را به فصای داخلی اتاق ها هم برسانید .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com