بازسازی ساختمان

ایوان در فضای بیرونی خانه

این ایوان زیبا به فضای بیرونی و حیاط خانه مشرف است و قرار دادن مبلمانی مجهز  پتینه کاری به بالش های گرم و نرم و بالش های رنگی در آن پیشنهاد می شود . گردش هوا در این فضا بسیار مناسب می باشد که با آویزان کردن لامپ و وسایل خنک کننده از سقف می توانید شبها از نشتن در این مکان لذت ببرید.

در نظر گرفتن ایوان کوچکی از خانه و قرار دادن یک سرویس میز ناهارخوری بسیار کوچک و جمع و جور در آن برای لذت بردن از خوردن یک وعده غذایی در روزهای زیبای فصل تابستان در این فضا و مکان بسیار مناسب می باشد.بهتر است از صندلی های چوبی استفاده شود تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

فضای بیرونی

برای طاقچه‎ی بالای شومینه‎، با استفاده از چند عنصر ساده، دکوری طبیعی و بهارانه درست کنید. گلدان‎ها را در پارچه‎های کنفی بسته بندی کرده و دورشان را روبان ببندید تا یک حس لطیفی ایجاد شود. همچنین کاغذ کادوهایی را روی آینه‎ پنجره‎ای به صورت لایه لایه قرار داده تا به تزییناتش رنگ آبی هم اضافه شود. یک حلقه‎ گل با شاخه‎های کوچک آراسته شده با گلبرگ‎های سفید، پرنده‎ای سرامیکی روی یک گلدان چوبی برعکس شده و یک ظرف شیشه‎ای پر شده از تخم‎ مرغ‎های قهوه‌ای، عناصر اصلی روی دکور طاقچه را تشکیل می‎دهند. قاب آهنی شکل دار در پشت این پتینه کاری عناصر نیز حس ظرافت را به کل دکور بخشیده است.

به راستی سبد آبی روشنی که با گل های لاله سفید پر شده است، نمایانگر بهار بوده و یک تزئین عالی برای یک دکوراسیون بهاری زیباست. سبد نسبتا پهنی را انتخاب نموده و با گل لاله سفید، علف و لانه های کوچک(که چند تخم مرغ ترک خورده در آنها قرار داده اید) پر کنید. ضمنا گلها را داخل فنجان های سبک پر از آب بگذارید. در آخر دور سبد را روبان پیچ کنید و در قسمت جلو و بالای سبد گره پاپیونی بزنید. به وسیله شاخه های درخت بیدمشک،سبد را آویزان سازید.

برای روشن تر کردن اتاق نشیمن، برجستگی های شومینه سفید رنگ شده اند. این کار نه تنها فضا را بزرگ تر می کند، بلکه طرح های رنگی اعمال شده در زمینه سفید به خوبی متمایز شده و جلوه می کنند. توپ های اسفنجی صورتی و سبز رنگ تشکیل شده از گل های ریز سرتاسر آن ( از مغازه های لوازم تزئینی می توان خریداری نمود) با روبان از سقف آویزان می شوند که با رنگ سبز سیبی جلوی شومینه به خوبی هماهنگ بوده اثری هنری در این بخش از اتاق آفریده اند.

 از چیزهای دور از انتظار به عنوان پرده پنجره استفاده کنید! پیش بند رنگارنگ را به قلاب چارچوب پنجره گره بزنید تا بدین ترتیب نیم پرده مناسبی برای پنجره تان بسازید. الگوی گلدار رنگی آن زیبایی فصل بهار را فضا یادآور می شود و رنگ های دیگر لوازم اتاق را به هم پیوند می دهد.

زمستان سردترین فصل هر سال است و همین بهانه ای می شود تا تمام اعضای خانواده دور همدیگر جمع شوند. یکی از کارهایی که برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه در فصل زمستان می توانیم انجام دهیم، زیباتر کردن دکوراسیون میزهای غذاخوری است.

در ادامه با ما باشید تا با ایده هایی جذاب و زمستانی برای دکوراسیون میز غذاخوری تان آشنا شوید.

یکی از شیشه های حبوبات را بردارید و دو سوم ان را با آب پر کنید. پتینه کاری یک شاخه برگ سبز را پتینه کاری در انتهای شیشه قرار داده و برای قسمت بالای شیشه هم از میوه هایی مانند گیلاس یا آلبالوی فریز شده استفاده کنید. در  انتها وسط آن یک شمع شناور بگذارید.

می توان به دیوار یک سری طبقات چوبی کوبیده و برای این کار بهتر است تمامی آنها را با اسپری مشکی و مات رنگ زده تا نمای زیباتری پیدا کند. سپس روی تمامی آنها یک سری وسایل زیبا قرار می دهیم. مثلا روی یک طبقه فنجان های زیبا و روی دیگری یک جام زیبای بنفش رنگ قرار می دهیم و به این ترتیب یک گوشه از این دیوار را به این زیبایی تزئین می کنیم. یک دسته گل کاغذی روی میز زیر این دیوار قرار میدهیم که در تصویر بعدی روش درست کردن این گلدان زیبای کاغذی را به شما یاد داده ایم.

در اتاق خواب باید قاب عکس داشته باشید. اما نباید از عکس های خانوادگی استفاده کنید. عکس های خانوادگی برای اتاق نشیمن یا دیگر اتاق ها مناسب هستند. در اتاق خواب، آثار هنری، منظره یا طرح های مدرن  نصب کنید. عکس اعضای خانواده پتینه کاری ممکن است شما را در خاطره ها غرق کند و نتوانید درست و به موقع بخوابید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com