بازسازی ساختمان

ایوان ساختمان های قدیمی

این ایوان بزرگ و باریک به عنوان یکی از فضاهای بسیار بزرگ و دنج در نظر گرفته می شود که پتینه کاری همیشه و مخصوصا در فصل تابستان بسیار قابل استفاده می باشد و گذر اهالی این خانه بسیار به این فضا خواهد افتاد و با قرار دادن مبلمانی سفید رنگ و راحت می توانید آرامش را به خانه اتان آورده و از نشتن در این مکان لذت ببرید.بهتر است به سقف آن هم یک خنک کننده آویزان کرده تا به گردش هوا به صورت مناسب کمک کند.

ایوان

اگر این فضای کوچک در نزدیکی درب ورودی منزل تان است می توانید از آن به عنوان جا لباسی استفاده کنید. داخل آن را قفسه بندی کنید و در قسمت پایین آن دو کشو برای کفش ها درست کنید. یک تشک نرم روی آن بیاندازید. داخل ان را با کوسن های رنگی تزیین کنید و از قسمت بالای آن به عنوان جالباسی استفاده کنید.

این تزیین به دکور بهاری کمی رنگ اضافه می‎کند. شیشه‎های عطاری را ابتدا با پوشال پر کرده، سپس روی آن تخم‎مرغ‎های مصنوعی در رنگ‎های مختلف را قرار دهید و این تزیین زیبای بهاری را به وجود آورید.  باقی دکور طاقچه‎ی شومینه را خنثی تزیین کرده و پتینه کاری  از چیزهایی مانند شمع‎های ستونی سبز خزه‎ای رنگ، حلقه گلی کوچک با سبزه و گل‎های سفید و یک گلدان سبزه استفاده کنید.

در اینجا،با استفاده از سوزن های بزرگ، در انتهای هر 12 تخم مرغ پلاستیکی سوراخ کوچکی ایجاد کنید. نواره های باریکی از کاغذهای طرح دار برش بزنید. در طول لبه های نواره ها ،شکاف هایی ایجاد کنید تا مانع چروکیده شدن آنها شوید. با قلمو دکوپاژ متوسط پشت هر نوار کاغذی را چسب زده و آن را به هر تخم مرغ متصل کنید و هوای اضافی را خارج سازید. زمانی که همه تخم مرغ ها پوشیده شدند. از درون تخم مرغ ها سیم مفتولی نازک را عبور داده و پایان دو سیم را به هم وصل نمایید. به انتهای دو سیم، روبانی زده و آن را آویزان کنید.

داشتن شعله و گرمایش تنها کارکرد شومینه در اتاق نشیمن نیست. در طول ماه ها یی که شعله شومینه خاموش می شود، پرده یا صفحه ای در جلوی آن بگذارید که به صورت نمای جالب و تزئینی جلوه کند. شومینه خاموش با نقاشی رنگ روشن صفحه جلوی آن، می درخشد. ابتدا صفحه توری فلزی را با آستر رنگ فلز اسپری کنید، سپس با چند دست پوشش اسپری رنگی آن را کامل کنید. سبز سیبی می تواند نقش و نگار پتینه کاری سبز و صورتی بالای شومینه را تکمیل کند. برای کامل کردن طرح، می توانید صفحه توری را با گل های آهن ربایی ( در مغازه های لوازم تزئینی می توان تهیه کرد) تزئین کنید.

می توان از محفظه ها و قفسه های قدیمی که به صورت آهنی یا چوبی می باشند و برای پرندگان  استفاده می شوند برای دکوراسیون خانه استفاده کنید . البته باید آنها را به صورت تخیلی تزئین کرد به این ترتیب که مثلا می توانید یک لانه ای از تخم مرغ داخل آن قرار دهید و یا اینکه مثلا آن را آبی کنید .

یک سینی چوبی ساده را بردارید. داخل سینی را با شمع های ساده استوانه ای پر کنید. روی شمع های استوانه ای اسپری کیلر( براق کننده ) بزنید و سپس یونولیت های پودر شده را روی آن بریزید تا سطح بیرونی شمع برفی مانند شود . برای سطح داخلی سینی هم از این یونولیت های پودر شده بریزید.

هر اتاق خوابی باید یک سری عناصر را در خود داشته باشد. برخی آیتم ها همانند تخت، وسایل خواب یا کمد که جزو موارد ضروری هستند. اما مواردی هستند که شاید خیلی ها در اتاق خواب نداشته باشند. یا اهمیتی به آن ندهند. به طور مثال، پتینه کاری قالیچه یا توجه به طرحی که یک اتاق باید داشته باشد. در ادامه برخی موارد را نام برده ایم که علاوه بر زیبایی اتاق، به خواب راحت تر نیز کمک می کنند.

کوزه سیاهی را تهیه کرده و یک جفت چشم وحشتناک شبیه به چشم های یک گربه روی آن حکاکی کنید. برای این کار می توانید جایی از گلدان را که قرار است چشم را در آنجا در بیاورید را خالی کنید و سپس داخل آن را با چشمان ترسناکی که فوم سفید درست شده است پر کنید. برای این کار می توانید از چسب حرارتی استفاده کنید و درنهایت گلدان را پر از شن و ماسه های پلاستیکی کرده و گل هایی را داخل آن قرار دهید و در نهایت این دکور زیبا را در گوشه ای از خانه قرار دهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com