بازسازی ساختمان

نقش شومینه در دکور خانه

در این طاقچه شومینه از یک کاسه‎ی پایه دار که جزییات زیادی دارد و یک پارچ برای قرار دادن پتینه کاری آیتم‎های طبیعی مانند شاخه‎های درخت بید، استفاده کرده است. همچنین آشیانه‎ی یک پرنده‎ی کوچک با تخم مرغ‎های مصنوعی داخلش، نیز روی این دکور قرار گرفته‌اند. آویزهایی به شکل پرنده‎ی خوتکا که روی کاسه‌ی پایه دار جای گرفته‎اند نیز ترکیب بهاری زیبایی را شکل داده اند. یک پرنده‌ی سفید روی تعدادی کتاب قدیمی هم پشت کاسه و پارچ قرار داده شده و در نهایت نقاشی زیبایی با رنگ‎های آرام بهاری این دکور را زیباتر می‎کنند.

شومینه

گوشه ای از اتاق تان را در نظر بگیرید و نیمکت های چوبی را در دو دو کنج اتاق تان بگذارید. یکی از این دیوارها باید پنجره ای رو به حیاط داشته باشد. میز نهار خوری مربع شکل به رنگ چوب را انتخاب کنید. سعی کنید روکش تشک های نیمکت با رنگ میزتان یکی باشد. به رنگ پرده اتاق تان روکش صندلی ها را انتخاب کنید.

رنگ های روشن برچسب های جعبۀ میوه ها و سبزیجات قدیمی وقتی کنار هم جمع می شوند  پتینه کاری بیانیه جسورانه ای را ایجاد می کنند. برچسب های گرافیکی که میان دریایی از لوازم سفید، بالای قفسه های کنگره ای سفید به نمایش در می آیند، نمایش روستایی دوباره رواج یافته ای را به وجود می آورند.

گوشه بی استفاده اتاق را به یک محل گرم و راحت برای مطالعه یا گفتگو تبدیل کنید. میز کوچک و دو صندلی، سبک منظره ای گرم و پذیرا ایجاد می کنند. گل ها در بخش های مختلف این فضا استفاده شده اند. کوسن گل دار روی صندلی ، تابلو دیواری با طرح درشت گل و حتی گل های واقعی در روی میز همه نشانه های رسیدن بهار هستند. موکت تایلی روی زمین، منطقه مفروشی ایجاد می کند که این بخش از اتاق را با بخش اصلی اتاق نشیمن هماهنگ می سازد.

روی دیوار اتاق نشیمن می توانید انواع قاب های مدور که به رنگ زرد هستند و انتقال دهنده انرژی می باشند را نصب کنید . این طراحی بسیار چشم گیر می باشد و با هزینه کمی می توانید خانه را به این راحتی و زیبایی تزئین کنید. نکته آن است که این قاب ها بسیار سبک هستند.

از آنجایی که خریداری و عوض کردن کامل کمدها گران قیمت است به دنبال راه‌های پتینه کاری جایگزینی برای افزایش فضای نگه داری

لباس‎ها باشید.
برای مثال می توانید شکل قرار گیری چوب لباسی‌ها را تغییر داده و از یک رگال ارزان قیمت استفاده کنید. اینکار کمک بسیاری به ما خواهد کرد در حدی که کاملا از تصمیم خریداری کمدِ دیگر منصرف می شوید.

کودکان نخستین کاری که برای خودشان انجام می دهند، این است که به آن هویت و تم خاصی می بخشند. به طور مثال، اگر پسربچه است، دوست دارد همه وسایل و دکور ماشینی یا فوتبالی باشد. اما بزرگ ترها خیلی به این مساله توجهی ندارند. البته در

دکوراسیوناتاق بزرگ ترها، مسلما تم اتاق عروسکی یا بر مبنای فیلم و علاقه نیست. بلکه منظور این است که همه چیز با هم هماهنگی داشته باشند. به طور مثال، اگر طرح راه‌راه انتخاب کرده اید، در گوشه و کنار اتاق آن را رعایت کنید. روبالشتی، روتختی و حتی قالی یا پرده با این طرح یا با اشاره ای به این طرح انتخاب کنید.

در اینجا با کدو تنبل یک گلدان سنگی درست کرده ایم .به این ترتیب که یک کدو تنبل را تهیه کرده و آن را به رنگ نقره ای کدر در می آوریم و سپس سر کدو مقداری خزه های سبز قرار دهید تا به یک گلدان شباهت بیشتری پیدا کند .سپس داخل آن را پر کنید از شاخه هایی از گل های سیاه رنگ مصنوعی و یا حروف انگلیسی که کاغذی باشند. در نهایت این گلدان را روی یک میز شیشه ای قرار دهید و دورتادور آن را پتینه کاری پر از شمع کرده و به این ترتیب یک دکور بسیار زیبا درست کنید.

ترفند ما برای یک کاردستی پاییزه که سال‎های سال عمر کند این تاج گل است. برای ساختن این تاج گل، برگ‎های نقره‎ای مصنوعی را روی پایه‎ی تخت یک تاج‎گل خام بچسبانید. لایه دوم را در قسمت بیرونی‎تر با چسب بچسبانید و محکم کنید. کمی از برگ‎های خردشده را به اطراف تاج بچسبانید. میانه تاج را با گل استاکیس (که برگ‎های بلندی دارد) پنهان کنید. آنها را بصورت افقی روی هم بگذارید تا کمی از روی برگ‎ها را نیز بپوشانند. تاج را با اضافه کردن گل مریم و کمی دیگر از برگ‎های کوچک کامل کنید. برگچه‎های گل تزئینی  پتینه کاری ونه یک پایان زیبا خواهد بود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com