بازسازی ساختمان

آموزش پتینه کاری در ایران

رنگ ها در زمان انتخاب کاغذدیواری همان مدیریت پیمان قدر اهمیت دارند که طرح و نقشه آنها. با پتینه کاری استفاده از رنگ های کاغذدیواری می توان به اتاق ها معنا و مفهوم تازه ای بخشید. رنگ کاغذدیواری ها ارتباط مستقیمی با حجم و مساحت اتاق دارد. رنگ های تیره مثل مشکی، طوسی سیر یا قهوه ای را به هیچ عنوان در فضاهای کوچک یا تاریک نباید استفاده کرد برای اینکه محیط را کوچک تر و تاریک تر از همیشه نشان می دهند.

کاغذدیواری های بژ و طلایی برای اینکه گرمی بیشتری به فضا می دهند محبوب تر هستند

برای اتاق ها و فضاهایی که دیوارهای بلندی دارند، کاغذدیواری های بژ و طلایی رنگ بهتر از کاغذدیواری های طوسی و نقره ای رنگ هستند. در فضاهای پرنور هم رنگ های بژ، طلایی و قهوه ای بهتر هستند برای اینکه این رنگ ها انواع پتینه دیوار نور را می شکنند و فضا را بزرگ تر نشان می دهند. کاغذدیواری های بژ و طلایی معمولا محبوب تر از کاغذدیواری های طوسی و نقره ای هستند برای اینکه گرمی بیشتری به فضا می دهند و به درد خانه های مجلل می خورند. رنگ های تیره را بیشتر در خانه های ساده امروزی می توان پیدا کرد. اگر یکی از دیوارهای سالن را تیره کردید، برای باقی دیوارها کاغذدیواری با همان طرح ولی رنگ روشن انتخاب کنید. همه آلبوم های کاغذدیواری، رنگ های روشن کاغذدیواری های تیره رنگ را هم دارند.

در رنگ کاغذدیواری های اتاق ها دو خط قرمز وجود دارد؛ یکی رنگ آبی و دیگری نارنجی
در رنگ کاغذدیواری های اتاق ها پتینه کاری دو خط قرمز وجود دارد؛ یکی رنگ آبی و دیگری نارنجی. معمولا طراحان دکوراسیون داخلی نارنجی سیر را به گلبهی یا نخودی و بژ تغییر می دهند و آبی ها را به نیلی، فیلی و … نزدیک می کنند نقاشی ساختمان چون رنگ آبی اتاق را خیلی تاریک و سرد می کند و نارنجی به اتاق انرژی زیادی می دهد؛ آن قدر که هیچ گوشه ای برای آرامش در آن پیدا نمی شود. برای همین طراحان این دو رنگ را برای کاغذدیواری انتخاب نمی کنند حتی اگر مبلمان خانه و … هم تم نارنجی یا آبی داشته باشد، آن وقت رنگ دیوارها را به نقره ای یا سفید یا صورتی و بنفش نزدیک می کنند اما هیچ وقت سراغ نارنجی یا آبی سیر نمی روند؛ مگر اینکه واقعا صاحبخانه بر این کار اصرار داشته باشد!

در زمان نصب کاغذدیواری ها باید رنگ و طرح غالب روی دیوار اصلی نصب شود

در زمان نصب کاغذدیواری ها باید رنگ و طرح غالب روی دیوار اصلی نصب شود. برای آموزش پتینه کاری تشخیص این دیوار یک قانون کلی وجود دارد؛ اینکه در اتاق خواب این دیوار درست همانی است که سر تخت در آن جا می گیرد و در اتاق نشیمن دیواری که مبل اصلی خانه پشت به آن قرار داده می شود یا دیواری که پشت بیشترین تعداد وسایل خانه قرار گرفته است. یادتان باشد دیواری که در آن در یا پنجره قرار گرفته باشد، دیوار اصلی خانه نیست.

انتخاب زیباترین کاغذ دیواری مناسب برای خانه شما

به محض ورود به محیطی هر پتینه کاری دیواری که بیشتر از همه توجهتان را جلب کرد، همان دیوار اصلی است

برای انتخاب دیوار اصلی خانه یک راه ساده دیگر هم هست؛ اینکه به قدرت احساس و بینایی تان تکیه کنید. به محض اینکه وارد محیطی شدید هر دیواری که بیشتر از همه توجهتان را به خودش جلب کرد، همان پتینه روی چوب دیوار اصلی به حساب می آید. دیوارهای کوچک را هم در انتخاب های تان نگذارید چون طرح زدن روی این دیوارها باعث می شود خانه کوچک تر از معمول نشان داده شود.

index

اگر دیوار در یک سمت ورودی خانه باشد و به عنوان دیوار اصلی خانه انتخاب شود، اتاق بزرگ تر به نظر می رسد

استفاده از کاغذدیواری با ترکیب رنگ غالب برای دیوار مقابل در ورودی اتاق های بزرگ مناسب است چون این انتخاب فضا را کوچک تر نشان می دهد. اگر دیواری که در یک سمت ورودی خانه است به عنوان دیوار اصلی قیمت کنیتکس خانه انتخاب شود، آن وقت اتاق بزرگ تر و کشیده تر به نظر می رسد. اگر دو دیوار کناری در ورودی هم کاغذ شوند، فضا تنگ تر و بیشتر فشرده به نظر می رسد.

– بهتر است قبل از انتخاب کاغذ دیواری، از تاثیر رنگ‌ها بر محیط و موارد استفاده‌شان در مکان‌های مختلف آگاهی داشته ‌باشید. رنگ‌ها حتی اگر با الیافی طبیعی و در قالب کاغذ دیواری هم باشند پتینه کاری تاثیر زیادی بر محیط می‌گذارند. باید توجه کنید که طرح و رنگ باید با روحیه اعضای خانواده متناسب باشد چون هر کدام از آنها حس متفاوتی را به محیط القا ‌می‌کنند.

11 – از رنگ‌های درخشان بهتر است که در اتاق کودکان استفاده کنید. این بازسازی ساختمان رنگ‌ها موجب ایجاد انرژی و هیجان در کودکان می‌شود. به‌طور معمول رنگ‌های درخشنده با رنگ سفید رقیق می‌شوند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com