بازسازی ساختمان

پتینه کاری با تیم حرفه ای

رنگ‌هایی از قبیل سبز روشن، هلویی یا طیف‌هایی بازسازی ساختمان از رنگ زرد(روشن) مطلوب‌ترین رنگ‌ها برای پتینه کاری استفاده در حمام هستند. در عین حال رنگ‌های تیره مقدار کمتری از نورها. مصنوعی را بازتاب می‌دهند و به این ترتیب روشنایی حمام شما در صورت عدم استفاده از رنگ‌های روشن، بسیار تقلیل می‌یابد که موجب تاریک و ترسناک‌ شدن این محیط حتی در صبح‌ها می‌شود.

برای حفظ حالت راحتی و آرامش حمام، از رنگهای ملایم و آرامش‌بخش استفاده کنید.

استفاده از رنگ‌هایی مثل آبی(روشن)نمادی از دریا و نشاط و سرسبزی طبیعت هستند. در عین حال فضای حمام‌های کوچک را وسیع نشان می‌دهند و گرم و دلنشین خواهد کرد.

استفاده از رنگ‌های گرمی نظیر شکلاتی کم‌رنگ هم نتیجه مطلوبی خواهد داشت چرا که این رنگ به القای حس امنیت خاطر و آرامش کمک می‌کند. یکی از متداول‌ترین رنگ‌های مورد استفاده در سرویس‌های بهداشتی، سفید استخوانی است. زیرا به راحتی می‌توان سایر لوازم حمام از قبیل پرده‌ها، حوله‌ها، دمپایی‌ها و سایر امکانات را با آن مطابقت داد. از این‌رو آزادی عمل بیشتری به شما می‌دهد.
نقاشی ساختمان
این رنگ علاوه بر تمیز جلوه دادن سرویس بهداشتی، براثر مرور زمان طراوت و جلوه‌ خود را از دست نمی‌دهد و همیشه این طور به نظر می‌رسد که حمام و دستشویی منزلتان به تازگی بازسازی شده‌اند. یکی دیگر از نقاشی ساختمان در تهران محاسن استفاده از رنگ‌های روشن پتینه کاری بویژه رنگ سفید این است که هم قابلیت استفاده در حمام‌های سنتی و هم حمام‌های لوکس و مدرن را دارد.

نقاشی ساختمان بدلیل بخار آب حمام و برای زدودن و پاک کردن حمام از کپک ها و میکروبها باید از رنگهای مقاوم و نمیه براق استفاده شود.(رنگ اکریلیک نیمه براق یا رنگ روغنی نیمه براق) برای نقاشی ساختمان خود میتوانید از شرکت نگین الماس کمک بگیرید وبرای ارتباط باشرکت باشماره های درج شده در تماس باما تماس حاصل فرمایید نقاشی ساختمان

دکوراسیون و نقاشی ساختمان های تالار های عروسی و مجالس و هتل ها یکی از مهمترین فاکتور های درامد زایی این مشاغل است .ومعمولا تالارهای عروسی فضای بزرگی دارند و در چیدمان و دکوراسیون آن از رنگهای شاد و جذاب و جیغ برای یک شب رویایی و همچنین جلب توجه مشتریان ورودی استفاده می کنند.

بر همین اساس رنگ آمیزی و نقاشی تالار عروسی برای مسئولان آن از اهمیت  نقاشی ساختمان ویژه ای برخوردار می باشد . تالار ها از لحاظ رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان به ۴ بخش عمده تقسیم بندی می شوند ۱- دیوارها ۲- سقف ها ۳- ستونها ۴۴- ابزارهای سقف ها

معمولا  تالارهای عروسی با سلیقه مسولان آن رنگ آمیزی می شود .البته  با توجه به فضاسازی با نور های رنگ مختلف در شب مراسم شاید  رنگ امیزی دیوارها و  سقفها زیاد به چشم نیاید . اما مهمترین نقش آن در جذب عروس دامادهای تازه عقد کرده که دنبال سالن شیک و تر و تمیز هستند مهم می باشد.

شما اگر مهمان یک عروسی باشید معمولا در نیم ساعت اول با توجه به گستردگی سالن بیشتر به سقفها و  دیوار و رنگ آمیزی و چیدمان توجه خواهید کرد و دیدن  تیکه ای سیاه در سقف با کثیفی در سقفها برایتان ناخوشایند خواهد بود.

رنگ سفید مخصوص سقف پتینه کاری برای رنگ آمیزی سقف در همه محیطهای ایده آل ترین رنگ محسوب می شود و این سفیدی برای تالارهای عروسی هم زمینه ساز  نمایش دل انگیز نورهای رنگی در شب عروسی و نامزدی است .

رنگهای دیوار و ستونها هم برای شیک تر دیده شدن فضا معمولا با رنگ میز و صندلی هارمونی پیدا می کند و اصطلاحا ست می شود . البته همه اینها به سلیقه صاجب تالار و خلاقیت نقاش ساختمان بستگی دارد .

البته با توجه به پیشرفتهای رنگی در نقاشی ساختمان برای ستونها از افکتهای بازسازی ساختمان رنگی هنری مثل پتینه کاری هنری نیز می شود استفاده کرد .

برای رنگ کرد‌ن کف چوبی، باید‌ سطح مورد‌ نظر را کاملاً تمیز کرد‌ه و سمباد‌ه بکشید‌ و تمام ترک‌ها را با بتونه چوب پر کنید‌. سپس یک آستری روغنی به آن بزنید‌. پس از خشک شد‌ن آستر،

می‌توانید‌ رنگ اصلی را نیز از نوع روغنی یا پلاستیک انتخاب کنید‌. برای محل‌های پر رفت و آمد‌، رنگ‌های اپوکسی و پلیمری انتخاب مناسبی هستند‌. ورنی مخصوص کف نیز می‌تواند‌ بر د‌وام رنگ

بیفزاید‌ اگر ورنی با پایه آب انتخاب کنید‌، بهتر است؛ زیرا ورنی‌های روغنی به مرور زمان زرد‌ رنگ می‌شوند‌.
index
برای پوشش د‌اد‌ن سطوح بزرگی از کف، از غلتک‌هایی با د‌سته بلند‌ بازسازی و تعمیرات ساختمان استفاد‌ه کنید‌. البته برای سطوح کوچک، می‌توانید‌ از قلم مو نیز استفاد‌ه کنید‌.

نکته بسیار مهم این است پتینه کاری که هنگام نقاشی کف، حتماً کار را از جایی آغاز کرد‌ه و به جایی تمام کنید‌ که راه خروج‌تان از اتاق مسد‌ود‌ نشد‌ه باشد‌، از یک کنج شروع کنید‌ و به سمت د‌ر خروج

حرکت کنید‌ تا برای خارج شد‌ن روی رنگ راه نروید‌!

برای رنگ کرد‌ن کف بتنی، به یک آستری هید‌رود‌ینامیک نیاز د‌ارید‌. این پلیمر خاص پتینه پلاستیکی با آب موجود‌ د‌ر بتن و آهک موجود‌ د‌ر سیمان پورتلند‌ واکنش نشان د‌اد‌ه و سطح آن را مسد‌ود‌ می‌کند‌

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com